دانلود کتاب LEAP: A Revolution in Creative Business Strategy (به فارسی: LEAP: انقلابی در استراتژی کسب و کار خلاق) نوشته شده توسط «Bob Schmetterer»
اطلاعات کتاب LEAP: انقلابی در استراتژی کسب و کار خلاق
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Bob Schmetterer
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 256
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780471229179 , 0-471-22917-2
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب LEAP: انقلابی در استراتژی کسب و کار خلاق
به طور سنتی، رهبران شرکت یک استراتژی تجاری را بر اساس نتایج نهایی و حاشیه سود ایجاد می کنند، سپس یک آژانس تبلیغاتی را استخدام می کنند تا از این استراتژی با تبلیغات خلاقانه پشتیبانی کند. اما تاریخ نشان میدهد که برخی از مؤثرترین کمپینهای برندسازی زمانی متولد میشوند که شرکتها با آژانسهای تبلیغاتی همکاری میکنند تا یک استراتژی کسبوکار توسعه دهند که ایدهای بزرگ و خلاقانه در دل خود داشته باشد، چیزی که مدیرعامل یورو RSCG باب اشمترر آن را ایده کسبوکار خلاقانه مینامد. در جهش. باب اشمترر به تبلیغکنندگان نشان میدهد که چگونه خلاقیت تبلیغاتی و واقعیتهای اصلی را برای توسعه استراتژیهای تجاری برنده و کمپینهای تبلیغاتی برنده ترکیب کنند. او برخی از خلاقانهترین ایدههای تجاری تاریخ را تجزیه و تحلیل میکند و نشان میدهد که چگونه استراتژیهای تبلیغاتی و بازاریابی موفق بیش از ارتباط ساده با نام تجاری-که آن را تعریف میکنند- انجام میدهند. تبلیغکنندگان میدانند که چگونه برای یک برند موجود تقاضا ایجاد کنند، اما Schmetterer استدلال میکند که چالش بعدی تبلیغکنندگان این است که به مشتریان خود کمک کنند تا قبل از راهاندازی یک برند تجاری، تفکر خلاقانه را در استراتژی کسبوکار اصلی خود اعمال کنند. Leap درباره اتصال مغز چپ و راست است. برای توسعه استراتژیهای کسبوکار قوی که خلاق، تازه و هیجانانگیز هستند، فکر کنید. این در مورد اختلاط تثبیت سرد روی اعداد و ارقام با قلب گرم هنر و خلاقیت برای ایجاد مارک های انقلابی است. ارتباط با مشتری و گوش دادن به او، درک کسب و کار و محصول، بهره برداری از اشتیاق مشتریان برای محصول و انتقال آن اشتیاق به مصرف کننده است. این در مورد آن چیزی است که وقتی کسبوکار خلاقیت را بخشی از استراتژی اصلی خود قرار میدهد، آن را قادر میسازد تا فراتر از مرزهای خود تحمیلی حرکت کند و محدودیتهای دسترسی خود را گسترش دهد. با نمونههای فراوانی از ولوو تا پوردو، اشمترر به آژانسهای تبلیغاتی و مدیران نشان میدهد که چگونه به مشتریان خود کمک کنند تا ایده بزرگ و خلاقانه ای را توسعه دهند که کسب و کار و شاید صنایع آنها را متحول می کند. زمان آن رسیده است که شرکتها جهشی را انجام دهند که تجارت و خلاقیت را ترکیب میکند تا از پاداش کامل نوآوری سودآور بهرهمند شود. باب اسچمترر رئیس و مدیرعامل Euro RSCG در سراسر جهان است، یکی از پنج آژانس برتر تبلیغات و ارتباطات جهانی با مشتریانی مانند اینتل. ، پژو، ایرفرانس، اورنج، ابی نشنال، MCI، گروه دانون، رکیت بنکیزر، ولوو و یاهو!
دانلود کتاب «LEAP: انقلابی در استراتژی کسب و کار خلاق»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.