کتاب الکترونیکی

مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده

Key Account Management in Financial Services: Tools and Techniques for Building Strong Relationships with Major Clients

دانلود کتاب Key Account Management in Financial Services: Tools and Techniques for Building Strong Relationships with Major Clients (به فارسی: مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده) نوشته شده توسط «Bryan Foss – Tim Hughes – Merlin Stone – Peter Cheverton»


اطلاعات کتاب مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Bryan Foss – Tim Hughes – Merlin Stone – Peter Cheverton

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 345

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780749441876 , 0749441879

توضیحات کتاب مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده

ویراستار پیتر چورتون، یکی از گوروهای KAM است، و این کتاب تا حدودی رویکرد KAM اولیه او را برای تناسب با نیازهای صنعت خدمات مالی اصلاح و تنظیم می‌کند. خیاطی ناچیز است، عمدتاً به منظور ساده‌سازی سبک است، اگرچه از آن استقبال می‌شود. یک بخش مختصر اما بسیار مفید اهمیت برخورد با واسطه ها و از طریق آن را مورد بحث قرار می دهد. در واقع، بسیاری از فروشندگان خدمات مالی از طریق واسطه ها کار می کنند و محصولات یا خدمات خود را از طریق بانک ها، شرکت های بیمه، شرکت های صندوق سرمایه گذاری مشترک یا دیگران توزیع می کنند. Cheverton و همکارانش، تیم هیوز، برایان فاس و مرلین استون، به خوبی اشاره می کنند که مهم است که واسطه را به عنوان مشتری در نظر نگیریم. در عوض، فروشنده باید از طریق واسطه به کاربر نهایی نگاه کند و به واسطه در ایجاد پیشنهادی که متناسب با نیازها و ترجیحات آن کاربر نهایی باشد کمک کند. افرادی که کتاب «مدیریت حساب کلیدی» Cheverton را خوانده اند، در اینجا چیزهای جدیدی یاد نخواهند گرفت، اما ما معتقدیم کسانی که مطالعه نکرده اند – به ویژه کسانی که در بخش خدمات مالی هستند – از این کتاب کوتاه تر و آسان تر بهره مند خواهند شد.


Editor Peter Cheverton is a guru of KAM, and this book somewhat modifies and tailors his basic KAM approach to fit the needs of the financial services industry. The tailoring is slight, mainly a matter of streamlining the style, although that is welcome. One brief but very useful section discusses the importance of dealing with and through intermediaries. In fact, many financial services vendors work through intermediaries, distributing their products or services through banks, insurance companies, mutual fund companies or others. Cheverton and his co-editors, Tim Hughes, Bryan Foss and Merlin Stone, usefully point out that it is important not to consider the intermediary as the customer. Instead, the vendor should look through the intermediary to the final user and assist the intermediary in developing an offering that suits the needs and preferences of that end user. People who have read Cheverton’s “Key Account Management” will learn little new here, but we believe that those who have not – particularly those in the financial services sector – will benefit from this shorter, easier book.

دانلود کتاب «مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.