دانلود کتاب Key Account Management in Financial Services: Tools and Techniques for Building Strong Relationships with Major Clients (به فارسی: مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده) نوشته شده توسط «Bryan Foss – Tim Hughes – Merlin Stone – Peter Cheverton»
اطلاعات کتاب مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Bryan Foss – Tim Hughes – Merlin Stone – Peter Cheverton
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 345
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 9780749441876 , 0749441879
توضیحات کتاب مدیریت حساب های کلیدی در خدمات مالی: ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد روابط قوی با مشتریان عمده
ویراستار پیتر چورتون، یکی از گوروهای KAM است، و این کتاب تا حدودی رویکرد KAM اولیه او را برای تناسب با نیازهای صنعت خدمات مالی اصلاح و تنظیم میکند. خیاطی ناچیز است، عمدتاً به منظور سادهسازی سبک است، اگرچه از آن استقبال میشود. یک بخش مختصر اما بسیار مفید اهمیت برخورد با واسطه ها و از طریق آن را مورد بحث قرار می دهد. در واقع، بسیاری از فروشندگان خدمات مالی از طریق واسطه ها کار می کنند و محصولات یا خدمات خود را از طریق بانک ها، شرکت های بیمه، شرکت های صندوق سرمایه گذاری مشترک یا دیگران توزیع می کنند. Cheverton و همکارانش، تیم هیوز، برایان فاس و مرلین استون، به خوبی اشاره می کنند که مهم است که واسطه را به عنوان مشتری در نظر نگیریم. در عوض، فروشنده باید از طریق واسطه به کاربر نهایی نگاه کند و به واسطه در ایجاد پیشنهادی که متناسب با نیازها و ترجیحات آن کاربر نهایی باشد کمک کند. افرادی که کتاب «مدیریت حساب کلیدی» Cheverton را خوانده اند، در اینجا چیزهای جدیدی یاد نخواهند گرفت، اما ما معتقدیم کسانی که مطالعه نکرده اند – به ویژه کسانی که در بخش خدمات مالی هستند – از این کتاب کوتاه تر و آسان تر بهره مند خواهند شد.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.