کتاب الکترونیکی

هزینه های خدمات فناوری اطلاعات، معیارها، معیارها و بازاریابی

IT Services Costs, Metrics, Benchmarking and Marketing

دانلود کتاب IT Services Costs, Metrics, Benchmarking and Marketing (به فارسی: هزینه های خدمات فناوری اطلاعات، معیارها، معیارها و بازاریابی) نوشته شده توسط «Anthony Tardugno – Thomas DiPasquale – Robert Matthews»


اطلاعات کتاب هزینه های خدمات فناوری اطلاعات، معیارها، معیارها و بازاریابی

موضوع اصلی: سیستم های اطلاعاتی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: Anthony Tardugno – Thomas DiPasquale – Robert Matthews

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 208

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780130191953 , 0130191957

توضیحات کتاب هزینه های خدمات فناوری اطلاعات، معیارها، معیارها و بازاریابی

آزادسازی قدرت ارائه خدمات یکپارچه راه حل های موسسه محاسباتی سازمانی هریس کرن برای متخصصان فناوری اطلاعات مشتریان IT را خوشحال می کند: راهنمای دنیای واقعی و شروع به پایان خدماتIT اولین راهنمای 100٪ مشتری محور برای جلب رضایت مصرف کنندگان خدمات فناوری اطلاعات شرکت شما است – و ایجاد وفاداری مورد نیاز سازمان فناوری اطلاعات شما در این کتاب، سه متخصص پیشرو فناوری اطلاعات، رویکردی کاملا یکپارچه و جامع برای ارائه خدمات در محیط‌های توزیع‌شده جهانی امروزی ارائه می‌کنند. شما نحوه ایجاد فرآیندها، مدل‌های خدمات و هزینه، اندازه‌گیری عملکرد، و اهداف «گسترش» را کشف خواهید کرد که به روشنی دست می‌یابند. مزایای کسب و کار – و سپس آن اهداف را به واقعیت تبدیل کنید. * نتایج اثبات شده، معیارها، و مطالعات موردی – نه فقط تئوری! * پیوند دادن هدف گذاری، توسعه فرآیند و معیارها با اهداف شرکت – گام به گام * جلب رضایت مدیریت، مشتریان داخلی و تامین کنندگان خارجی * ایجاد زیرساخت های پشتیبانی برنامه های کاربردی پایدار، قابل پیش بینی و مقرون به صرفه * ساختار خدمات پشتیبانی برای حداکثر اثربخشی که برای عملیات داخلی و برون سپاری قابل استفاده است، خدمات فناوری اطلاعات نقشه راه کاملی را برای مدیران اجرایی که مراکز عملیاتی در سطح سازمانی ایجاد می کنند ارائه می دهد. کمک عملی برای مدیرانی که به دنبال ارائه پشتیبانی مقرون به صرفه هستند. و بینش ارزشمندی برای “مشتریان” فناوری اطلاعات که باید بدانند چه انتظاراتی می توانند از متخصصان فناوری خود داشته باشند.


Unleashing the Power of Integrated Service DeliveryHarris Kern’s Enterprise Computing Institute Solutions for IT ProfessionalsDelighting IT customers: the real-world, start-to-finish guideIT Services is the first 100% customer-focused guide to satisfying the consumers of your company’s IT services – and building the loyalty your IT organization needs. In this book, three leading IT professionals present a fully integrated, comprehensive approach to service delivery in today’s global, distributed environments.You’ll discover how to establish processes, service and cost models, performance measurements, and “stretch” goals that achieve clear business benefits-and then transform those goals into reality. * Proven results, benchmarks, and case studies – not just theory! * Linking goal-setting, process development, and metrics to the goals of the enterprise – step-by-step * Gaining buy-in from management, internal customers, and external suppliers * Building stable, predictable and cost-effective application support infrastructures * Structuring support services for maximum effectiveness Applicable to both in-house and outsourced operations, IT Services offers a total roadmap for executives building enterprise-wide operations centers; practical help for managers seeking to deliver cost-effective support; and invaluable insight for IT “customers” who need to know what they can expect from their technology professionals.

دانلود کتاب «هزینه های خدمات فناوری اطلاعات، معیارها، معیارها و بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.