سایر علوم اجتماعی

بازاریابی کتابخانه قرن 21: زمان اکنون است

Marketing the 21st Century Library: The Time Is Now

دانلود کتاب Marketing the 21st Century Library: The Time Is Now (به فارسی: بازاریابی کتابخانه قرن 21: زمان اکنون است) نوشته شده توسط «Debra Lucas-Alfieri»


اطلاعات کتاب بازاریابی کتابخانه قرن 21: زمان اکنون است

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Chandos Publishing

نویسنده: Debra Lucas-Alfieri

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 126 / 108

حجم فایل: 7.00 مگابایت

کد کتاب: 1843347733 , 9781843347736

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی کتابخانه قرن 21: زمان اکنون است

اگرچه کتابخانه قرن بیست و یکم با منابع متعدد مبتنی بر وب رقابت می‌کند، مشتریان آن می‌توانند از کمک‌های تحقیقاتی، دارایی‌های فیزیکی و آنلاین و فضای فیزیکی آن بهره ببرند، بنابراین باید بدانند که کتابخانه چه چیزی ارائه می‌دهد. بازاریابی کتابخانه قرن بیست و یکم به طور سیستماتیک و مختصر به دانشجویان و شاغلین آموزش می دهد که چگونه و چرا باید کتابخانه های دانشگاهی را بازاریابی و ترویج کنند. کتابداران باید از بازاریابی نه تنها برای تبلیغ و ترویج منابع، بلکه برای تقویت حرفه و نقشی که ایفا می کنیم استفاده کنند. این کتاب مفاهیم کلیدی بازاریابی و به دنبال آن تاریخچه بازاریابی کتابخانه ای را معرفی می کند. فصل‌های بعدی خوانندگان را از طریق یک سری ابزار و منابع راهنمایی می‌کنند تا بتوانند برنامه‌های بازاریابی خود را ایجاد کنند و با کاوش در منابع، خدمات و مطالعه‌های بیشتر به پایان برسند.

  • شامل موارد اضافی وب، جداول، مشکل و تمرینات راه حل
  • شامل ارجاعات گسترده ای به نمونه های واقعی عمل خوب است
  • جزئیات مثال های عملی و خلاصه موارد از کتابخانه های پیشرو
  • اهمیت بازاریابی و ترویج را بررسی می کند کتابخانه های دانشگاهی
  • منابعی را برای خوانندگان فراهم می کند تا به ایجاد طرح های بازاریابی کمک کنند

Although the 21st century library is competing with numerous web-based resources, its clients can benefit from using its research assistance, physical and online holdings, and physical space, so they need to understand what the library offers. Marketing the 21st Century Library systematically and concisely teaches students and practitioners how to and why they should market and promote academic libraries. Librarians need to use marketing not only to advertise and promote resources, but also to boost the profession and the role we play. The book introduces key marketing concepts, followed by the history of library marketing. Subsequent chapters guide readers through a series of tools and resources so they can create their own marketing plans, concluding with an exploration of resources, services and further readings.

  • Includes web extras, tables, problem and solution exercises
  • Contains extensive references to real-world examples of good practice
  • Details practical examples and case summaries from leading libraries
  • Explores the importance of marketing and promoting academic libraries
  • Provides resources for readers to help create marketing plans

دانلود کتاب «بازاریابی کتابخانه قرن 21: زمان اکنون است»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید