سایر علوم اجتماعی

رسانه های اجتماعی مبتنی بر مکان: فضا، زمان و هویت

Location-Based Social Media: Space, Time and Identity

دانلود کتاب Location-Based Social Media: Space, Time and Identity (به فارسی: رسانه های اجتماعی مبتنی بر مکان: فضا، زمان و هویت) نوشته شده توسط «Leighton Evans – Michael Saker (auth.)»


اطلاعات کتاب رسانه های اجتماعی مبتنی بر مکان: فضا، زمان و هویت

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Leighton Evans – Michael Saker (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 119

حجم فایل: 4.88 مگابایت

کد کتاب: 3319494724 , 9783319494722

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب رسانه های اجتماعی مبتنی بر مکان: فضا، زمان و هویت

به نظر می‌رسد این کتاب درک کنونی از تأثیرات استفاده از رسانه‌های اجتماعی محلی بر فضایی، تجربه زمان و هویت را گسترش می‌دهد. با توجه به افزایش فرصت‌هایی که اکنون مردم برای اشتراک‌گذاری صریح و ضمنی موقعیت مکانی خود از طریق فناوری‌های دیجیتال و موبایل دارند، این موضوعی مناسب و به موقع است. تحقیقات فزاینده ای در مورد رسانه های مکانی وجود دارد، بسیاری از این ادبیات بر مسائل فضایی متمرکز شده است. تحقیقات در اینجا به بررسی این موضوع پرداخته است که چگونه رسانه‌های محلی و رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر مکان (LBSN) برای برقراری ارتباط و هماهنگی تعاملات اجتماعی در فضای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر نحوه برخورد افراد با محیط اطراف خود تأثیر می‌گذارند، زندگی عادی را «به بازی» تبدیل می‌کنند، و نحوه استفاده از رسانه‌های تلفن همراه را تغییر می‌دهند. درگیر درک جهان است. این کتاب یک تحلیل انتقادی از تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی محلی بر هویت را از طریق تعامل با ادبیات کنونی در مورد مکان، یک بررسی انتقادی جدید از اثرات زمانی استفاده از LBSN و دیدگاهی از هویت تحت تأثیر فضای زمانی ارائه می‌کند. اثرات تعامل با مکان از طریق LBSN با تکیه بر پدیدارشناسی، پسا پدیدارشناسی و نظریه انتقادی در رسانه های اجتماعی و مکانی، در کنار چارچوب های جامعه شناختی تثبیت شده برای نزدیک شدن به فضا و شهر، گزارشی جامع از تأثیرات LBSN و استفاده از رسانه های مکانی ارائه می دهد.


This book looks extends current understandings of the effects of using locative social media on spatiality, the experience of time and identity. This is a pertinent and timely topic given the increase in opportunities people now have to explicitly and implicitly share their location through digital and mobile technologies. There is a growing body of research on locative media, much of this literature has concentrated on spatial issues. Research here has explored how locative media and location-based social media (LBSN) are used to communicate and coordinate social interactions in public space, affecting how people approach their surroundings, turning ordinary life “into a game”, and altering how mobile media is involved in understanding the world. This book offers a critical analysis of the effect of usage of locative social media on identity through an engagement with the current literature on spatiality, a novel critical investigation of the temporal effects of LBSN use and a view of identity as influenced by the spatio-temporal effects of interacting with place through LBSN. Drawing on phenomenology, post-phenomenology and critical theory on social and locative media, alongside established sociological frameworks for approaching spatiality and the city, it presents a comprehensive account of the effects of LBSN and locative media use.

دانلود کتاب «رسانه های اجتماعی مبتنی بر مکان: فضا، زمان و هویت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید