دانلود کتاب Introduction to the Semantic Web and Semantic Web Services (به فارسی: مقدمه ای بر وب معنایی و خدمات وب معنایی) نوشته شده توسط «Liyang Yu»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر وب معنایی و خدمات وب معنایی
موضوع اصلی: سایبرنتیک: هوش مصنوعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Chapman and Hall/CRC
نویسنده: Liyang Yu
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 343
حجم کتاب: 9 مگابایت
کد کتاب: 1584889330 , 9781584889335
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مقدمه ای بر وب معنایی و خدمات وب معنایی
اگر ظرافت یک فناوری روشی است که در زندگی روزمره ما جای می گیرد، چه چیزی می تواند زیباتر از وب جهانی باشد؟ «گوگل آن» به اندازه «خوب؟» به بخشی از واژگان ما تبدیل شده است. و با این حال، با وب معنایی، “گوگل” مانند بازی کودکانه به نظر می رسد. در “مقدمه ای بر وب معنایی و خدمات وب معنایی”، دکتر لیانگ یو قابل درک ترین توضیح از وب معنایی و آنچه که ارائه می دهد ارائه می دهد. در چهار بخش اصلی، دکتر یو نه تنها به ما کمک میکند محدودیتهای WWW موجود را درک کنیم، بلکه چگونه میتوان آن را برای درک بیشتر آن برای رایانهها و ارائه استدلال خودکارتر برای مردم گسترش داد. از دیدگاه معماری و مهندسی، ما یاد میگیریم که وب معنایی به سه جزء اصلی نیاز دارد تا بتواند به وعده خود عمل کند. این موارد عبارتند از: الف. هستی شناسی – که اطلاعات مربوط به دامنه را گرد هم می آورد و روابط بین اطلاعات را شناسایی می کند تا آن را حتی با ارزش تر کند. نشانه گذاری صفحه وب – که صفحات وب غیرمتمرکز را به هستی شناسی پیوند می دهد. این پیوندها به همه خوانندگان یک صفحه وب اعلام می کند که با درک حجم وسیع تری از اطلاعات که بخشی از آن است، می توان معنای آن را بهتر درک کرد.c. موتور جستجوی پیشرفته – که توانایی اعمال استدلال و قابلیت های استنتاج پیشرفته را با استفاده از اطلاعات اضافه شده توسط هستی شناسی دارد. تحقق مزایای وب معنایی مستلزم حل یک مشکل کلاسیک مرغ و تخم مرغ است. واضح است که هستی شناسی ها ارزش افزوده وب معنایی هستند. آنها اطلاعاتی را ایجاد می کنند که قبلاً وجود نداشته است و هرگز برای سازندگان اشیاء غیرمتمرکز و ناهماهنگ وب شناخته شده نبوده است. با این حال، سرمایه گذاران تمایلی به ایجاد هستی شناسی بدون مصرف کنندگان اطلاعاتی که ارائه می دهند، ندارند. در عین حال، موتورهای جستجو و صاحبان صفحات وب تمایلی به سرمایهگذاریهایی که هستیشناسیها را قابل استفاده میکند تا زمانی که هستیشناسیها اطلاعات جدیدی را که در دسترس خواهند بود نشان ندهند، ندارند. کلید این مشکل شروع به کار هستی شناسی است. کارآفرینان باید جلو بیایند و مشتریانی را تصور کنند که برای ارزش افزوده شده توسط Ontologies پرداخت می کنند و به سادگی مشتریان خود را بر اساس ارزش خود می فروشند. این همان کاری است که کارآفرینان انجام می دهند و وب معنایی مطمئناً در چرخه زندگی خود در وضعیت کارآفرینی قرار دارد. به طور خلاصه، دکتر یو به ما درک روشنی از ظرافت مداوم WWW و اینکه چرا همچنان بخشی بی ادعاتر اما حیاتی خواهد بود به ما ارائه می دهد. از زندگی روزمره ما زمانی که به وب معنایی تبدیل می شود.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر وب معنایی و خدمات وب معنایی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.