کتاب الکترونیکی

مدیریت دانش: مفاهیم، ​​روش‌ها، ابزارها و کاربردها (مرجع برتر)

Knowledge Management: Concepts, Methodologies, Tools and Applications (Premier Reference)

دانلود کتاب Knowledge Management: Concepts, Methodologies, Tools and Applications (Premier Reference) (به فارسی: مدیریت دانش: مفاهیم، ​​روش‌ها، ابزارها و کاربردها (مرجع برتر)) نوشته شده توسط «Murray E. Jennex – Murray E. Jennex»


اطلاعات کتاب مدیریت دانش: مفاهیم، ​​روش‌ها، ابزارها و کاربردها (مرجع برتر)

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: IGI Global

نویسنده: Murray E. Jennex – Murray E. Jennex

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 3509

حجم کتاب: 35 مگابایت

کد کتاب: 9781599049335 , 1599049333

نوبت چاپ: Reprint

توضیحات کتاب مدیریت دانش: مفاهیم، ​​روش‌ها، ابزارها و کاربردها (مرجع برتر)

مدیریت دانش (KM) یک مدل کسب و کار نوظهور و میان رشته ای است که با تمام جنبه های دانش در چارچوب شرکت، از جمله ایجاد دانش، کدگذاری و به اشتراک گذاری، و استفاده از این فعالیت ها برای ارتقای یادگیری و نوآوری سروکار دارد. هم ابزارهای تکنولوژیکی و هم روال های سازمانی را در بر می گیرد که تعدادی از اجزای آن وجود دارد. اینها شامل تولید دانش جدید است. کسب دانش ارزشمند از منابع خارجی؛ استفاده از این دانش در تصمیم گیری؛ تعبیه دانش در فرآیندها، محصولات و/یا خدمات؛ کدگذاری اطلاعات در اسناد، پایگاه های داده و نرم افزار؛ تسهیل رشد دانش؛ انتقال دانش به سایر بخش های سازمان؛ و اندازه گیری ارزش دارایی های دانش و/یا تاثیر مدیریت دانش.

مدیریت دانش: مفاهیم، ​​روش‌ها، ابزارها و کاربردها منبع مرجع تعیین‌کننده برای همه نظریه‌ها، مفاهیم و روش‌شناسی در رشته مدیریت دانش است. این مجموعه شش جلدی جامع از تحقیقات یک نهاد بین‌المللی متشکل از کارشناسان KM شامل فصل‌هایی درباره پیاده‌سازی مدیریت دانش (KM) در سازمان‌ها است. پذیرش سیستم های KM; ارتباط KM; نمایندگی دانش؛ اشتراک دانش؛ مدل های موفقیت KM; هستی شناسی دانش؛ و KM عملیاتی. این مجموعه شامل بیش از 300 فصل از بیش از 500 مشارکت‌کننده برگرفته از متخصصان پیشرو KM در جهان است، این مجموعه به کتابخانه‌ها مرجع تعیین‌کننده این زمینه را ارائه می‌دهد و استانداردهایی را برای همه مدل‌های اساسی و نوظهور در این رشته تعیین می‌کند.


Knowledge management (KM) is an emerging, interdisciplinary business model dealing with all aspects of knowledge within the context of the firm, including knowledge creation, codification, and sharing, and using these activities to promote learning and innovation. It encompasses both technological tools and organizational routines of which there are a number of components. These include generating new knowledge; acquiring valuable knowledge from outside sources; using this knowledge in decision making; embedding knowledge in processes, products, and/or services; coding information into documents, databases, and software; facilitating knowledge growth; transferring knowledge to other parts of the organization; and measuring the value of knowledge assets and/or the impact of knowledge management.

Knowledge Management: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications is the defining reference source for all theories, concepts, and methodologies within the KM discipline. This comprehensive, six-volume collection of research from an international body of KM experts includes chapters on Implementing Knowledge Management (KM) in Organizations; KM Systems Acceptance; KM Communication; Knowledge Representation; Knowledge Sharing; KM Success Models; Knowledge Ontology; and Operational KM. Encompassing over 300 chapters from more than 500 contributors drawn from the world s leading KM experts, this collection will provide libraries with the defining reference to the field and set the standard for all fundamental and emerging models within the discipline.

دانلود کتاب «مدیریت دانش: مفاهیم، ​​روش‌ها، ابزارها و کاربردها (مرجع برتر)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.