دانلود کتاب Inside Direct3D (به فارسی: داخل Direct3D) نوشته شده توسط «Peter J Kovach – Jeffrey Richter»
اطلاعات کتاب داخل Direct3D
موضوع اصلی: رسانه ها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Microsoft Press
نویسنده: Peter J Kovach – Jeffrey Richter
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
تعداد صفحه: 500
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780735606135 , 0735606137
توضیحات کتاب داخل Direct3D
همانطور که ویندوز به یک پلتفرم پذیرفته شده برای بازی های محبوب تبدیل می شود، کتابخانه های کلاس سه بعدی آن همچنان در بین توسعه دهندگان محبوبیت پیدا می کنند. INSIDE DIRECT3D پایین آمدن Direct3D را از یک نویسنده محترم با اتصالات محکم در داخل گروه توسعه Microsoft Direct3D فراهم می کند. سال گذشته او “قدرت شگفت انگیز Direct3D” را نوشت که شامل پوشش Direct3D Retain Mode بود. در اینجا او منحصراً در مورد Direct3D Immediate Mode می نویسد. این عنوان یک راهپیمایی طولانی مدت و با گام خوب در میان API های Direct3D است که شامل یک بازی آرکید سه بعدی اول شخص با صدا، بازی شبکه/مودم/سریال چند نفره، قابلیت بارگذاری شخصیت های انیمیشن Quake2، پشتیبانی از همه موجودات می باشد. دستگاه های ورودی و غیره. همچنین نحوه پشتیبانی از دستگاه های بازخورد نیرو را نشان می دهد. این شامل Direct3D 7.0 SDK است. برای برنامه نویسان بازی که نیاز به یادگیری این فناوری دارند، و همچنین برای برنامه نویسان غیربازی که می خواهند جلوه های سه بعدی و ناوبری بلادرنگ را به رابط کاربری برنامه ویندوز اضافه کنند، ایده آل است.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.