دانلود کتاب Improving Instruction in Algebra (به فارسی: بهبود آموزش در جبر) نوشته شده توسط «Margaret Schwan Smith – Edward A. Silver – Mary Kay Stein – Melissa Boston – Marjorie A. Henningsen»
اطلاعات کتاب بهبود آموزش در جبر
موضوع اصلی: جبر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Teachers College Press
نویسنده: Margaret Schwan Smith – Edward A. Silver – Mary Kay Stein – Melissa Boston – Marjorie A. Henningsen
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 169
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780807745304 , 0-8077-4530-8
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بهبود آموزش در جبر
کمک به دانشآموزان برای درک ایدههای مهم ریاضی چالشی دائمی برای معلمان است. در این کتاب، یکی از مجموعههای سه جلدی، مربیان معروف ریاضیات، مارگارت اسمیت، ادوارد آ. سیلور، و مری کی استین، به معلمان ریاضیات حمایت لازم را برای بهبود آموزش خود ارائه میکنند. آنها بر راههایی برای مشارکت دادن دانشآموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در تفکر، استدلال و حل مسئله تمرکز میکنند تا درک و مهارت ریاضی خود را افزایش دهند. تمرکز محتوایی جلد دوم جبر است.
هر جلد در مجموعه دارای ویژگیهای زیر است: * مواردی از کلاسهای شهری، مدارس راهنمایی با جمعیتهای دانشآموزی متفاوت از نظر قومی، نژادی و زبانی. هر مورد یک قسمت آموزشی را در کلاس درس معلمی که آموزش های مبتنی بر استانداردها را اجرا می کند، نشان می دهد. * دیدگاه معلمان، از جمله افکار و اعمال آنها هنگام تعامل با دانش آموزان و با جنبه های کلیدی محتوای ریاضی. * فعالیت های ریاضی چالش برانگیز شناختی که حول نمونه هایی از تمرین معتبر کلاس درس ساخته شده اند. * فصلهای تسهیل برای کمک به توسعهدهندگان حرفهای در «آموزش» موارد، از جمله دستورالعملهای خاص برای تسهیل بحثها و پیشنهادات برای ارتباط ایدههای ارائهشده در موارد به تمرین خود معلم.
به عنوان یک مجموعه کامل، این منبع مبنایی را برای ایجاد یک برنامه توسعه حرفه ای و جامع برای بهبود آموزش ریاضیات و یادگیری دانش آموزان فراهم می کند.
Each volume in the set features: * Cases from urban, middle school classrooms with ethnically, racially, and linguistically diverse student populations. Each case illustrates an instructional episode in the classroom of a teacher who is implementing standards-based instruction. * The teachers’ perspective, including their thoughts and actions as they interact with students and with key aspects of mathematical content. * Cognitively challenging mathematics activities that are built around samples of authentic classroom practice. * Facilitation chapters to help professional developers “teach” the cases, including specific guidelines for facilitating discussions and suggestions for connecting the ideas presented in the cases to a teacher’s own practice.
As a complete set, this resource provides a basis on which to build a comprehensive, professional development program to improve mathematics instruction and student learning.
دانلود کتاب «بهبود آموزش در جبر»