کتاب الکترونیکی

من می توانم گوشت گاو!! چگونه می توان گوشت گاو را برای صرفه جویی در هزینه و زمان با دستور العمل های خانوادگی سریع، آسان و خوشمزه تهیه کرد

I CAN CAN BEEF!! How to can beef to save money and time with quick, easy, delicious family recipes

دانلود کتاب I CAN CAN BEEF!! How to can beef to save money and time with quick, easy, delicious family recipes (به فارسی: من می توانم گوشت گاو!! چگونه می توان گوشت گاو را برای صرفه جویی در هزینه و زمان با دستور العمل های خانوادگی سریع، آسان و خوشمزه تهیه کرد) نوشته شده توسط «Jennifer Shambrook»


اطلاعات کتاب من می توانم گوشت گاو!! چگونه می توان گوشت گاو را برای صرفه جویی در هزینه و زمان با دستور العمل های خانوادگی سریع، آسان و خوشمزه تهیه کرد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jennifer Shambrook Ph.D.

نویسنده: Jennifer Shambrook

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 120

حجم فایل: 1.35 مگابایت

توضیحات کتاب من می توانم گوشت گاو!! چگونه می توان گوشت گاو را برای صرفه جویی در هزینه و زمان با دستور العمل های خانوادگی سریع، آسان و خوشمزه تهیه کرد

در من می توانم گوشت گاو!! شما یاد خواهید گرفت که مکعب های گوشت گاو خوشمزه، به طور طبیعی طعم دار و لطیف را تهیه کنید. دستورالعمل های گام به گام به خوبی توضیح داده شده با مجموعه ای از دستور العمل های آسان و خوشمزه برای وعده های غذایی بسیار سریع و مغذی خانوادگی دنبال می شود.

در این کتاب چه خواهید آموخت؟

1. شما دو روش گام به گام آسان را یاد خواهید گرفت که می توانید گوشت گاو را برای خود و خانواده خود در خانه ایمن کنید.

2. شما یاد خواهید گرفت که هزینه های غذایی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و ارزش غذایی رژیم غذایی خانواده خود را افزایش دهید.

3. شما یاد می گیرید که چگونه گوشت گاو خرید کنید تا بهترین قیمت ها را با بالاترین کیفیت گوشت بگیرید.

4. شما یاد می گیرید که چگونه از مکعب های کنسرو شده گوشت گاو در دستور العمل های خوشمزه و آسان استفاده کنید که باعث می شود گذراندن این مسیر از پختن یک غذای سالم برای خانواده شما مشکل تر به نظر برسد.

این تکنیک‌ها به‌گونه‌ای نوشته شده‌اند که هر کسی، خواه شما یک تازه‌کار هستید یا یک کنسرو خانگی باتجربه، بتواند آن را دنبال کند. همه چیز گام به گام همراه با توضیح در مورد چگونگی و همچنین چرایی مراحل آسان است.

دکتر شامبروک هم از تجربه تدریس آکادمیک خود و هم از سبک داستان گویی دوستانه خود در خانه استفاده می کند تا به وضوح روند کنسرو کردن گوشت گاو را به گونه ای توضیح دهد که حتی بی تجربه ترین کنسرو خانگی نیز بتواند آن را دنبال کند.


In I Can Can Beef!! you will learn to can delicious, naturally flavorful and tender beef cubes. The well explained step-by-step instructions are followed by a series of easy and tasty recipes for super-quick nutritious family meals.

What will you learn in this book?

1. You will learn two easy step-by-step methods to safely home can beef for yourself and your family.

2. You will learn to significantly lower your food costs and increase the nutritional value of your family’s diet.

3. You will learn how to shop for beef to get the best prices on the highest quality cuts of meat.

4. You will learn how to use the canned beef cubes in delicious, easy recipes that will make going through the drive-through seem like more trouble than cooking a healthy meal for your family.

These techniques are written so that anyone, whether you are a complete novice or a seasoned home canner, can follow along. Everything is step by step with explanations of the how as well as the why of the easy steps.

Dr. Shambrook uses both her academic teaching experience and her friendly down-home story telling style to clearly explain the process of canning beef in a way that even the most inexperienced home canner can follow.

دانلود کتاب «من می توانم گوشت گاو!! چگونه می توان گوشت گاو را برای صرفه جویی در هزینه و زمان با دستور العمل های خانوادگی سریع، آسان و خوشمزه تهیه کرد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید