کتاب الکترونیکی

کتابچه راهنمای CRM دستیابی به تعالی از طریق مدیریت مشتری

Handbook of CRM Achieving Excellence through Customer Management

دانلود کتاب Handbook of CRM Achieving Excellence through Customer Management (به فارسی: کتابچه راهنمای CRM دستیابی به تعالی از طریق مدیریت مشتری) نوشته شده توسط «Adrian Payne»


اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای CRM دستیابی به تعالی از طریق مدیریت مشتری

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Adrian Payne

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 459

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0-7506-6437-1 , 978-07506-6437-0

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتابچه راهنمای CRM دستیابی به تعالی از طریق مدیریت مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یک رویکرد استراتژیک جامع برای مدیریت روابط با مشتری برای افزایش ارزش سهامداران است و این کتابچه راهنمای اصلی CRM پوشش کاملی از مفاهیم کلیدی در این زمینه حیاتی را ارائه می دهد.
این در مورد دستیابی به یک درک کامل از مفاهیمی است که زیربنای CRM موفق را تشکیل می دهند نه سیستم های فراوانی که می توان برای اجرای آن استفاده کرد.
بر اساس دانش اخیر، زیربنای آن عبارت است از:
* توضیحات واضح و جامع از مفاهیم کلیدی در این زمینه
* عکس و موارد کامل از مشاغل بزرگ بین المللی
* ارجاعات و یادداشت های قطعی به منابع اطلاعاتی بیشتر در مورد هر جنبه ای از CRM
* الگوها و مشاوره حسابرسی برای ارزیابی نیازها و اهداف CRM خود
شفاف‌ترین، جامع‌ترین و مهم‌ترین مروری بر موضوع و ابزاری ارزشمند در برقراری ارتباط اصول اصلی با دنیای واقعی تجارت.
* یک نمای کلی جامع، کاملاً تحقیق شده و قطعی
* مفاهیم کلیدی مرتبط با الگوهای عمل
* نوشته شده توسط یکی از اولین متفکران عمده بازاریابی در این زمینه و بر اساس رهبری شناخته شده بین المللی مدرسه تجارت کرانفیلد در این زمینه


Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field.
It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.
Based on recent knowledge, it is underpinned by:
* Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field
* Vignettes and full cases from major businesses internationally
* Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM
* Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targets
The most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business.
* A definitive, heavily researched, comprehensive overview
* Key concepts allied to action templates
* Written by one of the first major marketing thinkers in the field and based on Cranfield Business School’s internationally acknowledged leadership in the field

دانلود کتاب «کتابچه راهنمای CRM دستیابی به تعالی از طریق مدیریت مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.