کتاب الکترونیکی

استراتژی برند جهانی: باز کردن پتانسیل برند در سراسر کشورها، فرهنگ ها و بازارها

Global Brand Strategy: Unlocking Brand Potential Across Countries, Cultures & Markets

دانلود کتاب Global Brand Strategy: Unlocking Brand Potential Across Countries, Cultures & Markets (به فارسی: استراتژی برند جهانی: باز کردن پتانسیل برند در سراسر کشورها، فرهنگ ها و بازارها) نوشته شده توسط «Sicco Van Gelder»


اطلاعات کتاب استراتژی برند جهانی: باز کردن پتانسیل برند در سراسر کشورها، فرهنگ ها و بازارها

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Sicco Van Gelder

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 260

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0749440236 , 9780749440237 , 9781417572250

توضیحات کتاب استراتژی برند جهانی: باز کردن پتانسیل برند در سراسر کشورها، فرهنگ ها و بازارها

این کتاب چارچوب تحلیلی دقیقی را ارائه می‌کند که می‌تواند به طور نسبی در سراسر بازارها مورد استفاده قرار گیرد تا عواملی را که برای انواع خاصی از مارک‌ها مهم هستند، آشکار کند.


This book provides a rigorous analytical framework that can be used comparatively across markets to reveal the factors that are most significant to particular types of brands.

دانلود کتاب «استراتژی برند جهانی: باز کردن پتانسیل برند در سراسر کشورها، فرهنگ ها و بازارها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.