کتاب الکترونیکی

الگوهای برنامه نویسی بازی – ساخته شده

Game Programming Patterns - Composed

دانلود کتاب Game Programming Patterns – Composed (به فارسی: الگوهای برنامه نویسی بازی – ساخته شده) نوشته شده توسط «Robert Nystrom»


اطلاعات کتاب الگوهای برنامه نویسی بازی – ساخته شده

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Robert Nystrom

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1992

تعداد صفحه: 337

حجم فایل: 6.53 مگابایت

توضیحات کتاب الگوهای برنامه نویسی بازی – ساخته شده

هی، توسعه دهنده بازی!
آیا در تلاش هستید که کد خود را به یک کل منسجم تبدیل کنید؟
با رشد پایگاه کدتان، ایجاد تغییرات برایتان سخت تر می شود؟
احساس می کنید بازی شما یک توپ موی غول پیکر است که در آن همه چیز با هر چیز دیگری در هم تنیده شده است؟
نمی دانم که آیا و چگونه الگوهای طراحی برای بازی ها اعمال می شود؟
چیزهایی مانند «همسویی حافظه پنهان» و «استخرهای اشیاء» را بشنوید، اما نمی‌دانید چگونه از آنها برای سریع‌تر کردن بازی خود استفاده کنید؟


Hey, Game Developer!
Do you struggle to make your code hang together into a cohesive whole?
Find it harder to make changes as your codebase grows?
Feel like your game is a giant hairball where everything is intertwined with everything else?
Wonder if and how design patterns apply to games?
Hear things like “cache coherency” and “object pools”, but don’t know how to use them to make your game faster?

دانلود کتاب «الگوهای برنامه نویسی بازی – ساخته شده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید