کتاب الکترونیکی

معماری موتور بازی

Game Engine Architecture

دانلود کتاب Game Engine Architecture (به فارسی: معماری موتور بازی) نوشته شده توسط «Jason Gregory»


اطلاعات کتاب معماری موتور بازی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Jason Gregory

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 1018

حجم فایل: 31.07 مگابایت

کد کتاب: 1466560061 , 9781466560062

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب معماری موتور بازی

اولین نسخه معماری بازی موتور که به عنوان یک «کتاب درسی ضروری» (CHOICE، ژانویه 2010) مورد ستایش قرار گرفت، راهنمای کاملی از تئوری و عمل توسعه نرم افزار موتور بازی را در اختیار خوانندگان قرار داد. به روز رسانی محتوا برای مطابقت با چشم انداز امروزی معماری موتورهای بازی، این نسخه دوم به طور کامل اجزای اصلی را که یک موتور بازی تجاری معمولی را تشکیل می دهند، پوشش می دهد.
جدید به نسخه دوم
– اطلاعات در مورد موضوعات جدید، از جمله آخرین نوع زبان برنامه نویسی C++، C++11، و معماری نسل هشتم کنسول های بازی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4
– فصل جدید در فناوری صوتی که مبانی فیزیک، ریاضیات و فناوری را پوشش می دهد. که به ایجاد یک موتور صوتی بازی AAA می‌پردازد
– بخش‌های به‌روزرسانی‌شده در برنامه‌نویسی چند هسته‌ای، معماری و بهینه‌سازی CPU خط‌دار، محلی‌سازی، شبه بردارها و جبر گراسمن، کواترنیون‌های دوگانه، ریاضیات برداری SIMD، تراز حافظه، و آنتی‌آلیاسینگ
– نگاهی به ساخت آخرین موفقیت Naughty Dog، The Last of Us
این کتاب تئوری زیرسیستم های مختلفی را ارائه می دهد که شامل یک موتور بازی تجاری و همچنین ساختارهای داده است. ریتم ها و رابط های نرم افزاری که معمولاً برای پیاده سازی آنها استفاده می شود. در درجه اول بر روی خود موتور تمرکز می کند، از جمله مجموعه ای از سیستم های پایه سطح پایین، موتور رندر، سیستم برخورد، شبیه سازی فیزیک، انیمیشن شخصیت ها و صدا. یک بحث عمیق در مورد «لایه پایه گیم پلی» به مدل شی، ویرایشگر جهان، سیستم رویداد و سیستم اسکریپت بازی می پردازد. این متن همچنین به برخی از جنبه‌های برنامه‌نویسی گیم‌پلی، از جمله مکانیک بازیکن، دوربین‌ها و هوش مصنوعی اشاره می‌کند.
یک ابزار آگاهی‌بخش و نقطه‌ای برای یادگیری بیشتر، معماری موتور بازی، نسخه دوم به خوانندگان درک کاملی از هم تئوری و هم شیوه های رایج به کار گرفته شده در هر یک از رشته های مهندسی تحت پوشش. این کتاب به خوانندگان در سفر خود در این زمینه جذاب و چندوجهی کمک خواهد کرد.


Hailed as a «must-have textbook» (CHOICE, January 2010), the first edition of Game Engine Architecture provided readers with a complete guide to the theory and practice of game engine software development. Updating the content to match today’s landscape of game engine architecture, this second edition continues to thoroughly cover the major components that make up a typical commercial game engine.
New to the Second Edition
– Information on new topics, including the latest variant of the C++ programming language, C++11, and the architecture of the eighth generation of gaming consoles, the Xbox One and PlayStation 4
– New chapter on audio technology covering the fundamentals of the physics, mathematics, and technology that go into creating an AAA game audio engine
– Updated sections on multicore programming, pipelined CPU architecture and optimization, localization, pseudovectors and Grassman algebra, dual quaternions, SIMD vector math, memory alignment, and anti-aliasing
– Insight into the making of Naughty Dog’s latest hit, The Last of Us
The book presents the theory underlying various subsystems that comprise a commercial game engine as well as the data structures, algorithms, and software interfaces that are typically used to implement them. It primarily focuses on the engine itself, including a host of low-level foundation systems, the rendering engine, the collision system, the physics simulation, character animation, and audio. An in-depth discussion on the «gameplay foundation layer» delves into the game’s object model, world editor, event system, and scripting system. The text also touches on some aspects of gameplay programming, including player mechanics, cameras, and AI.
An awareness-building tool and a jumping-off point for further learning, Game Engine Architecture, Second Edition gives readers a solid understanding of both the theory and common practices employed within each of the engineering disciplines covered. The book will help readers on their journey through this fascinating and multifaceted field.

دانلود کتاب «معماری موتور بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید