دانلود کتاب Game Physics Interactive 3D Technology Series (به فارسی: سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی) نوشته شده توسط «David H. Eberly»
اطلاعات کتاب سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: David H. Eberly
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 836
حجم فایل: 81.81 مگابایت
کد کتاب: 1558607404 , 9781558607408
توضیحات کتاب سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی
فیزیک بازی مقدمه ای بر ایده ها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد محیط های گرافیکی سه بعدی واقعی است. به عنوان یک جلد همراه برای طراحی موتور بازی سه بعدی استاندارد صنعت Dave Eberlys، Game Physics رویکرد و قالب عملی مشابهی دارد. دیو شامل شبیه سازی هایی برای معرفی مسائل کلیدی است و سپس به تدریج مفاهیم ریاضی و فیزیکی مورد نیاز برای حل آنها را آشکار می کند. او سپس تمام مبانی الگوریتمی را توصیف میکند و از نمونههای کد و کد منبع کار برای نشان دادن نحوه پیادهسازی آنها استفاده میکند که به مجموعه بزرگی از شبیهسازیهای فیزیکی ختم میشود. این کتاب به مسائل پیچیده و چالشبرانگیزی میپردازد که کتابهای دیگر از آن اجتناب میکنند، از جمله دینامیک لاگرانژی، بدنه صلب. دینامیک، روشهای ضربه، تماس ساکن، مسائل تکمیلی خطی، اجسام تغییر شکلپذیر، سیستمهای فنر جرمی، اصطکاک، حل عددی معادلات دیفرانسیل، پایداری عددی و رابطه آن با پایداری فیزیکی، و روشهای ادغام ورلت. دیو حتی زمانی را توصیف می کند که فیزیک واقعی ضروری نیست و فیزیک هک شده انجام می شود.
دانلود کتاب «سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.