برنامه نويسي

سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی

Game Physics Interactive 3D Technology Series

دانلود کتاب Game Physics Interactive 3D Technology Series (به فارسی: سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی) نوشته شده توسط «David H. Eberly»


اطلاعات کتاب سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: David H. Eberly

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 836

حجم فایل: 81.81 مگابایت

کد کتاب: 1558607404 , 9781558607408

توضیحات کتاب سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی

فیزیک بازی مقدمه ای بر ایده ها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد محیط های گرافیکی سه بعدی واقعی است. به عنوان یک جلد همراه برای طراحی موتور بازی سه بعدی استاندارد صنعت Dave Eberlys، Game Physics رویکرد و قالب عملی مشابهی دارد. دیو شامل شبیه سازی هایی برای معرفی مسائل کلیدی است و سپس به تدریج مفاهیم ریاضی و فیزیکی مورد نیاز برای حل آنها را آشکار می کند. او سپس تمام مبانی الگوریتمی را توصیف می‌کند و از نمونه‌های کد و کد منبع کار برای نشان دادن نحوه پیاده‌سازی آنها استفاده می‌کند که به مجموعه بزرگی از شبیه‌سازی‌های فیزیکی ختم می‌شود. این کتاب به مسائل پیچیده و چالش‌برانگیزی می‌پردازد که کتاب‌های دیگر از آن اجتناب می‌کنند، از جمله دینامیک لاگرانژی، بدنه صلب. دینامیک، روش‌های ضربه، تماس ساکن، مسائل تکمیلی خطی، اجسام تغییر شکل‌پذیر، سیستم‌های فنر جرمی، اصطکاک، حل عددی معادلات دیفرانسیل، پایداری عددی و رابطه آن با پایداری فیزیکی، و روش‌های ادغام ورلت. دیو حتی زمانی را توصیف می کند که فیزیک واقعی ضروری نیست و فیزیک هک شده انجام می شود.


Game Physics is an introduction to the ideas and techniques needed to create physically realistic 3D graphic environments. As a companion volume to Dave Eberlys industry standard 3D Game Engine Design, Game Physics shares a similar practical approach and format. Dave includes simulations to introduce the key problems involved and then gradually reveals the mathematical and physical concepts needed to solve them. He then describes all the algorithmic foundations and uses code examples and working source code to show how they are implemented, culminating in a large collection of physical simulations.This book tackles the complex, challenging issues that other books avoid, including Lagrangian dynamics, rigid body dynamics, impulse methods, resting contact, linear complementarity problems, deformable bodies, mass-spring systems, friction, numerical solution of differential equations, numerical stability and its relationship to physical stability, and Verlet integration methods. Dave even describes when real physics isnt necessaryand hacked physics will do.

دانلود کتاب «سری فناوری تعاملی سه بعدی فیزیک بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید