کتاب الکترونیکی

برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات

Game Audio Programming 2: Principles and Practices

دانلود کتاب Game Audio Programming 2: Principles and Practices (به فارسی: برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات) نوشته شده توسط «Somberg – Guy»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Somberg – Guy

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 362 / 389

حجم فایل: 11.52 مگابایت

کد کتاب: 1351653946 , 9781351653947

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات

به جلد دوم برنامه نویسی صوتی بازی: اصول و تمرینات – اولین سری از نوع خود که به هنر برنامه نویسی صوتی بازی اختصاص دارد، خوش آمدید! این جلد دارای بیش از 20 فصل است که شامل تکنیک های پیشرفته از برخی از برترین برنامه نویسان صوتی بازی و طراحان صدا در صنعت است. این کتاب سنت جمع‌آوری دانش و دانش بیشتر در مورد برنامه‌نویسی صوتی بازی را ادامه می‌دهد. بیش از هر جلد دیگری در تاریخ. هم مبتدیان برنامه‌نویسی صوتی و هم پیشکسوتان باتجربه، محتوای ارزشمندی را در این کتاب پیدا می‌کنند، با موضوعاتی از سطح بسیار پایین. مخلوط کردن به یکپارچه سازی بازی در سطح بالا. هر فصل شامل تکنیک‌هایی است که در بازی‌های ارسال شده مورد استفاده قرار گرفته‌اند، و تعداد زیادی نمونه کد و نمودار وجود دارد. فصل‌هایی در مورد threading، پیاده‌سازی DSP، تکنیک‌های میان‌افزار پیشرفته در FMOD Studio و Audiokinetic Wwise، محیط‌ها، میکس، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. این کتاب برای همه کسانی که صدا را برای یک بازی برنامه‌نویسی می‌کنند، چیزی دارد: برنامه‌نویسانی که تازه با هنر برنامه‌نویسی صوتی آشنا شده‌اند. ، برنامه نویسان صوتی با تجربه و آن دسته از روح هایی که به تازگی کد صوتی را دریافت کرده اند. این کتاب برای شماست!  ادامه مطلب…
چکیده: به جلد دوم برنامه نویسی صوتی بازی: اصول و تمرینات – جلد اول خوش آمدید مجموعه ای در نوع خود اختصاص داده شده به هنر برنامه نویسی صوتی بازی! این جلد دارای بیش از 20 فصل است که شامل تکنیک های پیشرفته از برخی از برترین برنامه نویسان صوتی بازی و طراحان صدا در صنعت است. این کتاب به سنت جمع‌آوری دانش و دانش بیشتر در مورد برنامه‌نویسی صوتی بازی نسبت به هر جلد دیگری در تاریخ ادامه می‌دهد. هم مبتدیان برنامه‌نویسی صوتی و هم پیشکسوتان باتجربه، محتوای ارزشمندی را در این کتاب پیدا می‌کنند، با موضوعاتی از میکس بسیار سطح پایین تا بالا. ادغام بازی در سطح هر فصل شامل تکنیک‌هایی است که در بازی‌های ارسال شده مورد استفاده قرار گرفته‌اند، و تعداد زیادی نمونه کد و نمودار وجود دارد. فصل‌هایی در مورد threading، پیاده‌سازی DSP، تکنیک‌های میان‌افزار پیشرفته در FMOD Studio و Audiokinetic Wwise، محیط‌ها، میکس، موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. این کتاب برای همه کسانی که صدا را برای یک بازی برنامه‌نویسی می‌کنند، چیزی دارد: برنامه‌نویسانی که تازه با هنر برنامه‌نویسی صوتی آشنا شده‌اند. ، برنامه نویسان صوتی با تجربه و آن دسته از روح هایی که به تازگی کد صوتی را دریافت کرده اند. این کتاب برای شماست!


Welcome to the second volume of Game Audio Programming: Principles and Practices – the first series of its kind dedicated to the art of game audio programming! This volume features more than 20 chapters containing advanced techniques from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. This book continues the tradition of collecting more knowledge and wisdom about game audio programming than any other volume in history.Both audio programming beginners and seasoned veterans will find content in this book that is valuable, with topics ranging from extreme low-level mixing to high-level game integration. Each chapter contains techniques that were used in games that have shipped, and there is a plethora of code samples and diagrams. There are chapters on threading, DSP implementation, advanced middleware techniques in FMOD Studio and Audiokinetic Wwise, ambiences, mixing, music, and more.This book has something for everyone who is programming audio for a game: programmers new to the art of audio programming, experienced audio programmers, and those souls who just got assigned the audio code. This book is for you!  Read more…
Abstract: Welcome to the second volume of Game Audio Programming: Principles and Practices – the first series of its kind dedicated to the art of game audio programming! This volume features more than 20 chapters containing advanced techniques from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. This book continues the tradition of collecting more knowledge and wisdom about game audio programming than any other volume in history.Both audio programming beginners and seasoned veterans will find content in this book that is valuable, with topics ranging from extreme low-level mixing to high-level game integration. Each chapter contains techniques that were used in games that have shipped, and there is a plethora of code samples and diagrams. There are chapters on threading, DSP implementation, advanced middleware techniques in FMOD Studio and Audiokinetic Wwise, ambiences, mixing, music, and more.This book has something for everyone who is programming audio for a game: programmers new to the art of audio programming, experienced audio programmers, and those souls who just got assigned the audio code. This book is for you!

دانلود کتاب «برنامه نویسی صوتی بازی 2: اصول و تمرینات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید