کتاب الکترونیکی

فلش 5 کتاب مقدس

Flash 5 Bible

دانلود کتاب Flash 5 Bible (به فارسی: فلش 5 کتاب مقدس) نوشته شده توسط «Robert Reinhardt – Jon Warren Lentz»


اطلاعات کتاب فلش 5 کتاب مقدس

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Robert Reinhardt – Jon Warren Lentz

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 1324

حجم کتاب: 16 مگابایت

کد کتاب: 9780764535154 , 0764535153

توضیحات کتاب فلش 5 کتاب مقدس

کتاب مقدس فلش 5 جامع ترین و جامع ترین مرجع به ویژگی های تعاملی و برنامه ای بسیار گسترده فلش 5 است. سلف آن، کتاب مقدس فلش 4، به طور گسترده به عنوان کتاب اصلی در موضوع فلش 4 در نظر گرفته می شود و به زبان های مختلف ترجمه شده است. زبان‌های بیشتری نسبت به سایر کتاب‌های مرتبط با فلش وجود دارد. این بیش از یک ویرایش ساده نسخه قبلی است. در واقع، ما مطالب جدید زیادی اضافه کرده‌ایم و عمق و وسعت پوشش خود را به حدی گسترش داده‌ایم که تعداد صفحات کتاب بیش از دو برابر شده است! این یک کتاب دنیای واقعی است: درس‌ها، مثال‌ها و توضیحات ما مبتنی بر تجربه واقعی و کاربرد Flash در بسیاری از پروژه‌های مختلف است. علاوه بر این، ما تعداد زیادی از آموزش‌های تخصصی را گسترش داده‌ایم تا نکات و تکنیک‌هایی را از بیش از 40 نام برتر در صنعت فلش به شما ارائه دهیم تا بتوانید از سال‌ها تخصص آن‌ها بهره ببرید. اگر یک تازه کار فلش هستید، Flash 5 کتاب مقدس به شما کمک می کند تا در اولین روز خود با برنامه شروع کنید و وقتی به برنامه تسلط پیدا کردید، به عنوان مرجع و منبع اصلی شما در کنار شما باقی می ماند. اما فلش فقط یک ابزار نیست. می‌توانید فلش را به‌عنوان یک برنامه کاربردی چندوظیفه‌ای در نظر بگیرید: این یک برنامه تصویرسازی، یک ویرایشگر تصویر و صدا، یک ماشین انیمیشن و یک موتور اسکریپت است که همگی در یک مجموعه قرار گرفته‌اند. بر این اساس، با این بازنگری، ما کتاب خود را به گونه ای بازسازی کرده ایم که هر یک از این مؤلفه ها را به طور عمیق بررسی کند و نحوه عملکرد هر جزء با سایر بخش ها را بهتر توضیح دهد. بخش اول کتاب به توضیح و مستندات دقیق اختصاص دارد. رابط فلش این کارکرد خاص هر ابزار، دستور، و چک باکس را توضیح می‌دهد – با تعداد زیادی نکته و ترفند در طول مسیر. این تنها مرجعی است که این مقدار اطلاعات را ارائه می دهد. در واقع، قسمت اول بزرگتر از بسیاری از کتاب هایی است که ادعا می کنند فلش را به طور کامل پوشش می دهند. در قسمت های II و III شما هر آنچه را که برای ترسیم، متحرک سازی و استفاده از صدا در فیلم های فلش خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. فلش 5 یک زبان تعاملی و نحو جدید به نام ActionScript را معرفی کرد که به طراحان تعاملی امکان می دهد تا کد بسیار بیشتری بنویسند. به راحتی و روان. بر این اساس، بخش‌های IV، V و VI به تعامل، اکشن اسکریپت، بازی‌ها و ادغام Flash با Generator و سایر فناوری‌های سرور اختصاص داده شده‌اند. در این فصل ها، نحوه حل مسائل تعاملی، نحوه ساخت توابع و آرایه ها، نحوه تشخیص برخورد فیلم کلیپ و نحوه استفاده از Smart Clips را خواهید آموخت. ما همچنین به شما نشان می دهیم که چگونه فرم های Flash ایجاد کنید، محتوای XML خارجی را بارگیری کنید و از فیلدها و ویژگی های متنی HTML استفاده کنید. ما پوشش خود را از ActionScript با یک فصل کامل که به نمونه‌های فیلم‌های فلش پیشرفته اختصاص داده شده است، به پایان می‌رسانیم. این راز نیست که برخی از منحصربه‌فردترین و متقاعدکننده‌ترین محتوای ارائه‌شده در قالب Flash با قابلیت‌های اضافی سایر برنامه‌ها ایجاد می‌شوند. در نتیجه، بخش ماقبل آخر کتاب، قسمت هفتم، به استفاده از فلش در هماهنگی با اکثر این برنامه‌های دیگر اختصاص دارد. هنگامی که به دنبال سرنخ هایی برای کمک به شما در ادغام فلش با این برنامه ها هستید، می دانید که به کجا مراجعه کنید. بخش آخر کتاب، قسمت هشتم، توزیع فیلم های فلش را پوشش می دهد: به عنوان محتوای وب، به عنوان محافظ صفحه، به عنوان برنامه های کاربردی مستقل، یا به صورت سی دی رام در تمام این زمینه ها، روش ما، همراه با انبوهی از آموزش های متخصص، درمان جامع و کاملی از پیشرفته ترین روش ها برای ارائه محتوای فلش ارائه می دهد. علاوه بر این، CD-ROM شامل بسیاری از فایل های منبع FLA است. و بیشتر آثار هنری اصلی که به عنوان نمونه و درس در کتاب ارائه شده است. همچنین شامل نسخه های آزمایشی Flash 5 و سایر محصولات Macromedia و همچنین بسیاری از برنامه های مورد بحث است.


The Flash 5 Bible is the most comprehensive and exhaustive reference to the greatly expanded interactive and programmatic features of Flash 5. It’s predecessor, the Flash 4 Bible, is widely regarded as the keystone book on the subject of Flash 4, and has been translated into more languages than any other Flash related book.This is more than a simple revision of the prior edition. In fact, we’ve added so much new material and extended both the depth and breadth of our coverage to such an extent that the book has more than doubled in page count! This is a real-world book: our lessons, examples, and explanations are based in real experience and application of Flash to many different projects. Furthermore, we’ve expanded the wealth of expert tutorials to bring you tips and techniques from over 40 of the top names in the Flash industry, so that you can benefit their years of expertise.If you’re a Flash novice, the Flash 5 Bible will help you get started on your first day with the program and, when you’ve attained mastery of the program, it will remain at your side as your central reference and resource.But Flash is not just one tool. You can think of Flash as a multitasking application: it’s an illustration program, an image and sound editor, an animation machine, and a scripting engine, all rolled into one. Accordingly, with this revision, we’ve restructured our book to better handle each of these components, in depth, and to better explain how each component works with the other parts.Part I of the book is dedicated to a detailed explanation and documentation of the Flash interface. It explains the specific function of every tool, command, and check box – with a ton of tips and tricks thrown in along the way. This is the only reference that delivers this much information. In fact, Part I is larger than most books that purport to cover Flash in its entirety. In Parts II and III you’ll learn everything you need to know in order to draw, animate, and use sound in your Flash movies.Flash 5 introduced a new interactive language and syntax called ActionScript, which enables interactive designers to write code much more easily and fluidly. Accordingly, Parts IV, V, and VI are devoted to Interactivity, ActionScript, Games, and the integration of Flash with Generator and other server technologies. In these chapters, you’ll learn how to solve interactive problems, how to make functions and arrays, how to detect Movie Clip collisions and how to use Smart Clips. We also show you how to create Flash forms, load external XML content, and use HTML text fields and properties. We conclude our coverage of ActionScript with an entire chapter dedicated to advanced Flash movie examples.It’s no secret that some of the most unique and compelling content delivered in the Flash format is being created with the additional capabilities of other programs. Consequently, the penultimate section of the book, Part VII, is dedicated to the use of Flash in concert with most of these other programs. When you are looking for clues to help you integrate Flash with these programs, you’ll know where to turnThe final section of the book, Part VIII, covers the distribution of Flash movies: as web content, as screen savers, as freestanding applications, or as CD-ROMs. In all of these areas, our method, combined with a wealth of expert tutorials, offers a comprehensive and complete treatment of the most advanced methods for the delivery of Flash content.In addition, the CD-ROM includes many of the source .FLA files and most of the original artwork that is presented as examples and lessons in the book. It also includes trial versions of Flash 5 and other Macromedia products, as well as many of the applications discussed.

دانلود کتاب «فلش 5 کتاب مقدس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.