کتاب الکترونیکی

بازاریابی خدمات مالی: راهنمای بین المللی اصول و عمل

Financial Services Marketing: An international guide to principles and practice

دانلود کتاب Financial Services Marketing: An international guide to principles and practice (به فارسی: بازاریابی خدمات مالی: راهنمای بین المللی اصول و عمل) نوشته شده توسط «Christine Ennew – Nigel Waite»


اطلاعات کتاب بازاریابی خدمات مالی: راهنمای بین المللی اصول و عمل

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Christine Ennew – Nigel Waite

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 417

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0750669977 , 9780750669979 , 9780080465609

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی خدمات مالی: راهنمای بین المللی اصول و عمل

بازاریابی خدمات مالی: یک راهنمای بین‌المللی برای اصول و عمل شامل تعادل ایده‌آل تئوری و عمل بازاریابی است تا برای دانشجویان پیشرفته و کسانی که در دوره‌های حرفه‌ای مانند مؤسسه بانکداری خبره هستند، جذاب باشد. بازاریابی خدمات مالی با نگاهی بین المللی و استراتژیک به بخش مهم و رقابتی فزاینده ای، رویکرد جدیدی را از نظر ساختار اتخاذ می کند و حول محور فعالیت های بازاریابی اصلی بازاریابی برای کسب و بازاریابی برای حفظ سازماندهی می شود. ویژگی‌های بازاریابی خدمات مالی: * تمرکز بین‌المللی قوی: مطالعات موردی و عکس‌هایی که آسیا-اقیانوسیه، اروپا و ایالات متحده را نشان می‌دهند. * پوشش جامع، با تمرکز بر بازاریابی B2B و B2C. * بینش تخصصی در مورد آخرین نوآوری ها در این بخش، از پیشرفت های تکنولوژیکی، CRM و وفاداری مشتری تا مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی. بازاریابی خدمات مالی هم به دانشجو و هم به شاغل کمک می‌کند تا یک پایه محکم در مبانی: استراتژی خدمات مالی، جذب مشتری و توسعه مشتری ایجاد کنند. با انعکاس واقعیت های بازاریابی خدمات مالی در یک بخش به طور فزاینده پیچیده، به روزترین، راهنمای بین المللی و عملی را برای موضوع موجود ارائه می دهد. * پوشش جامع مبانی: استراتژی خدمات مالی، جذب مشتری و توسعه مشتری * بعد بین المللی قوی: نمونه های آسیا-اقیانوسیه، اروپا و ایالات متحده * از تئوری آکادمیک و تجربه پزشک استفاده می کند و از ترکیبی از دقت و بینش دانشگاهی استفاده می کند. تمرین


Financial Services Marketing: an international guide to principles and practice contains the ideal balance of marketing theory and practice to appeal to advanced undergraduates and those on professional courses such as the Chartered Institute of Banking. Taking an international and strategic view of an increasingly important and competitive sector, Financial Services Marketing adopts a fresh approach in terms of structure, and is organised around the core marketing activities of marketing for acquisition and marketing for retention. Financial Services Marketing features: * Strong international focus: case studies and vignettes representing Asia-Pacific, Europe and the US. * Comprehensive coverage, focusing on both B2B and B2C marketing. * Expert insights into the latest innovations in the sector, from technological developments, CRM and customer loyalty to issues of social responsibility. Financial Services Marketing will help both the student and the practitioner to develop a firm grounding in the fundamentals of: financial services strategy, customer acquisition, and customer development. Reflecting the realities of financial services marketing in an increasingly complex sector, it provides the most up-to-date, international and practical guide to the subject available. * Comprehensive coverage of the fundamentals of: financial services strategy, customer acquisition, and customer development * Strong international dimension: Asian-Pacific, European and US examples * Draws on both academic theory and practitioner experience, ensuring a blend of academic rigour and insight from practice

دانلود کتاب «بازاریابی خدمات مالی: راهنمای بین المللی اصول و عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.