آموزش و پرورش

کیفیت معلم، کیفیت آموزشی و نتایج دانش‌آموز: روابط بین کشورها، گروه‌ها و زمان

Teacher Quality, Instructional Quality and Student Outcomes: Relationships Across Countries, Cohorts and Time

دانلود کتاب Teacher Quality, Instructional Quality and Student Outcomes: Relationships Across Countries, Cohorts and Time (به فارسی: کیفیت معلم، کیفیت آموزشی و نتایج دانش‌آموز: روابط بین کشورها، گروه‌ها و زمان) نوشته شده توسط «Trude Nilsen – Jan-Eric Gustafsson (eds.)»


اطلاعات کتاب کیفیت معلم، کیفیت آموزشی و نتایج دانش‌آموز: روابط بین کشورها، گروه‌ها و زمان

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Trude Nilsen – Jan-Eric Gustafsson (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 167

حجم فایل: 1.71 مگابایت

کد کتاب: 3319412523 , 9783319412528

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کیفیت معلم، کیفیت آموزشی و نتایج دانش‌آموز: روابط بین کشورها، گروه‌ها و زمان

این جلد بینش‌هایی از مدل‌سازی روابط بین کیفیت معلم، کیفیت آموزشی و نتایج دانش‌آموزان در ریاضیات در سراسر کشورها ارائه می‌دهد. روابط بررسی شده، زمینه آموزشی، مانند جو مدرسه را در نظر می گیرد. انجمن بین المللی ارزیابی روندهای پیشرفت تحصیلی در مطالعات ریاضی و علوم (TIMSS) تنها مطالعه بین المللی در مقیاس بزرگ است که دارای چارچوب طراحی است که امکان بررسی روابط بین معلمان، تدریس آنها و نتایج دانش آموزان در ریاضیات را فراهم می کند. TIMSS هم داده‌های پیشرفت دانش‌آموزان و هم داده‌های زمینه زمینه‌ای را از مدارس، معلمان، دانش‌آموزان و والدین در بیش از 60 کشور ارائه می‌کند.

این کتاب سهم عمده‌ای در زمینه اثربخشی آموزشی، به‌ویژه اثربخشی آموزش، دارد. -مقایسه های فرهنگی کمیاب است. برای خوانندگانی که به کیفیت معلم، کیفیت آموزشی، و پیشرفت و انگیزه دانش‌آموز در ریاضیات علاقه دارند، مقایسه بین فرهنگ‌ها، نمرات و زمان روشن‌کننده و قابل تأمل است. برای خوانندگان علاقه مند به روش شناسی، روش های تحلیلی پیشرفته، همراه با استفاده از روش های جدید برای تحقیقات آموزشی، جهت گیری های جدید جالبی را در روش شناسی و تحلیل ثانویه ارزیابی بین المللی در مقیاس بزرگ (ILSA) نشان می دهد.


This volume offers insights from modeling relations between teacher quality, instructional quality and student outcomes in mathematics across countries. The relations explored take the educational context, such as school climate, into account. The International Association for the Evaluation of Educational Achievement’s Trends in Mathematics and Science Study (TIMSS) is the only international large-scale study possessing a design framework that enables investigation of relations between teachers, their teaching, and student outcomes in mathematics. TIMSS provides both student achievement data and contextual background data from schools, teachers, students and parents, for over 60 countries.

This book makes a major contribution to the field of educational effectiveness, especially teaching effectiveness, where cross-cultural comparisons are scarce. For readers interested in teacher quality, instructional quality, and student achievement and motivation in mathematics, the comparisons across cultures, grades, and time are insightful and thought-provoking. For readers interested in methodology, the advanced analytical methods, combined with application of methods new to educational research, illustrate interesting novel directions in methodology and the secondary analysis of international large-scale assessment (ILSA).

دانلود کتاب «کیفیت معلم، کیفیت آموزشی و نتایج دانش‌آموز: روابط بین کشورها، گروه‌ها و زمان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید