آموزش و پرورش

تجسم مجدد پایداری در دوران ناپایدار

Reimagining Sustainability in Precarious Times

دانلود کتاب Reimagining Sustainability in Precarious Times (به فارسی: تجسم مجدد پایداری در دوران ناپایدار) نوشته شده توسط «Karen Malone – Son Truong – Tonia Gray (eds.)»


اطلاعات کتاب تجسم مجدد پایداری در دوران ناپایدار

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Singapore

نویسنده: Karen Malone – Son Truong – Tonia Gray (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 332

حجم فایل: 9.77 مگابایت

کد کتاب: 9811025509 , 9789811025501

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجسم مجدد پایداری در دوران ناپایدار

این کتاب منعکس کننده جذابیت قابل توجه آنتروپوسن و روشی است که بحث ها و ایده های جدیدی را برای بازاندیشی پایداری و جایگاه آن در آموزش در این دوران پرمخاطره تحریک می کند. نویسندگان این تصورات جدید برای پایداری را با استفاده از دیدگاه‌های نظری مختلف به منظور در نظر گرفتن راه‌های نوآورانه درگیر شدن با مفاهیمی که اکنون بر حوزه پایداری و آموزش تأثیر می‌گذارند، بررسی می‌کنند. نویسندگان از طریق تجزیه و تحلیل نظری، تحقیق و کار میدانی، رویکردهای جدید برای طراحی آموزش پایداری و پایداری را بررسی می‌کنند. این رویکردها، اگرچه از نظر تمرکز متنوع هستند، اما همگی وابستگی‌های متقابل پیچیده دنیای انسان و جهان فراتر از انسان را برجسته می‌کنند و با باز کردن دوگانه‌هایی مانند انسان/طبیعت، طبیعت/فرهنگ، موضوع/ابژه و تمرکززدایی از انسان، پیچیدگی‌ها را آشکار می‌کنند. یک رابطه درهم تنیده انسان و طبیعت که درک ما از پایداری را شکل می دهد. این روابط درهم و برهم، مانتراهای متبحر استثناگرایی انسان محور در آموزش پایداری و پایداری را به چالش می کشد و به جای پاسخ به پژوهشگران، مربیان و دست اندرکاران، سؤالات جدیدی را ارائه می دهد. از آنجایی که کار با لنزهای نظری جدید همیشه آسان نیست، این کتاب همچنین روش های نویسندگان را برای نزدیک شدن به این ایده ها و تصورات برجسته می کند.


This book reflects the considerable appeal of the Anthropocene and the way it stimulates new discussions and ideas for reimagining sustainability and its place in education in these precarious times. The authors explore these new imaginings for sustainability using varying theoretical perspectives in order to consider innovative ways of engaging with concepts that are now influencing the field of sustainability and education. Through their theoretical analysis, research and field work, the authors explore novel approaches to designing sustainability and sustainability education. These approaches, although diverse in focus, all highlight the complex interdependencies of the human and more-than-human world, and by unpacking binaries such as human/nature, nature/culture, subject/object and de-centring the human expose the complexities of an entangled human-nature relation that are shaping our understanding of sustainability. These messy relations challenge the well-versed mantras of anthropocentric exceptionalism in sustainability and sustainability education and offer new questions rather than answers for researchers, educators, and practitioners to explore. As working with new theoretical lenses is not always easy, this book also highlights the authors’ methods for approaching these ideas and imaginings.

دانلود کتاب «تجسم مجدد پایداری در دوران ناپایدار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید