کتاب الکترونیکی

همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی

Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business

دانلود کتاب Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business (به فارسی: همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی) نوشته شده توسط «Jeffrey Shuman – Janice Twombly – David Rottenberg»


اطلاعات کتاب همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: Jeffrey Shuman – Janice Twombly – David Rottenberg

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 236

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780793154128 , 079315412X , 8006219621

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی

«همه یک مشتری هستند» (2002) کتاب همراه سال گذشته «جوامع مشارکتی» (2001) است که در مجموع، نقشه راه واقع بینانه ای را برای شرکت های علاقه مند به تغییر با زمان ارائه می دهد. آنها بر اساس بینش پیتر دراکر می‌گویند که وقتی یک کسب‌وکار از طریق روابطی که بیشترین معنا را دارد فکر می‌کند، این مشتری است که باید روی آن تمرکز کند تا فروش و سود را افزایش دهد. به گفته نویسندگان جفری شومان و جانیس تومبلی با دیوید روتنبرگ، این کتاب خوب نوشته شده و روشنگر، خواننده را گام به گام از طریق درک آنچه برای بقا، نوآوری و شکوفایی یک صاحب کسب و کار در عصر جدید همکاری لازم است، می برد. کسب‌وکاری که برای موفقیت به شدت به شبکه‌سازی روابط متکی است.

نویسندگان از صاحبان مشاغل می‌خواهند فرآیند طبیعی تغییر را که پس از شروع یک کسب‌وکار رخ می‌دهد و منجر به توسعه غیرقابل پیش‌بینی محصولات جدید، خدمات جدید، و مشتریان جدید. آنها این فرآیند را “ریتم تجارت” می نامند. برای شرکت‌ها و صاحبان مشاغل علاقه‌مند به درک بهتر انتظارات مشتریان خود و آنچه برای موفقیت در اقتصاد امروز لازم است، این کتاب به شدت توصیه می‌شود.


“Everyone Is A Customer”(2002) is a companion book to last year’s “Collaborative Communities”(2001), which taken together, present a realistic roadmap for companies interested in changing with the times. They build on Peter Drucker’s insight that when a business thinks through the relationships that make the most sense, it is the customer they should focus on to increase sales and profits. According to authors Jeffrey Shuman and Janice Twombly with David Rottenberg, This well written and insightful book, takes the reader step-by-step through an understanding of what it takes for a business owner to survive, innovate and prosper in the new era of collaborative business that relies so heavily on the networking of relationships to succeed.

The authors urge business owners to recognize the natural process of change that takes place once a business is started, resulting in the unforseen development of new products,new service, and new customers. They call this process the “rhythm of business.” For companies and business owners interested in better understanding the expectations of their customres and what it takes to succeed in today’s economy, this book is highly recommended.

دانلود کتاب «همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.