دانلود کتاب Everyone Is a Customer: A Proven Method for Measuring the Value of Every Relationship in the Era of Collaborative Business (به فارسی: همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی) نوشته شده توسط «Jeffrey Shuman – Janice Twombly – David Rottenberg»
اطلاعات کتاب همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kaplan Business
نویسنده: Jeffrey Shuman – Janice Twombly – David Rottenberg
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 236
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780793154128 , 079315412X , 8006219621
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی
«همه یک مشتری هستند» (2002) کتاب همراه سال گذشته «جوامع مشارکتی» (2001) است که در مجموع، نقشه راه واقع بینانه ای را برای شرکت های علاقه مند به تغییر با زمان ارائه می دهد. آنها بر اساس بینش پیتر دراکر میگویند که وقتی یک کسبوکار از طریق روابطی که بیشترین معنا را دارد فکر میکند، این مشتری است که باید روی آن تمرکز کند تا فروش و سود را افزایش دهد. به گفته نویسندگان جفری شومان و جانیس تومبلی با دیوید روتنبرگ، این کتاب خوب نوشته شده و روشنگر، خواننده را گام به گام از طریق درک آنچه برای بقا، نوآوری و شکوفایی یک صاحب کسب و کار در عصر جدید همکاری لازم است، می برد. کسبوکاری که برای موفقیت به شدت به شبکهسازی روابط متکی است.
نویسندگان از صاحبان مشاغل میخواهند فرآیند طبیعی تغییر را که پس از شروع یک کسبوکار رخ میدهد و منجر به توسعه غیرقابل پیشبینی محصولات جدید، خدمات جدید، و مشتریان جدید. آنها این فرآیند را “ریتم تجارت” می نامند. برای شرکتها و صاحبان مشاغل علاقهمند به درک بهتر انتظارات مشتریان خود و آنچه برای موفقیت در اقتصاد امروز لازم است، این کتاب به شدت توصیه میشود.
The authors urge business owners to recognize the natural process of change that takes place once a business is started, resulting in the unforseen development of new products,new service, and new customers. They call this process the “rhythm of business.” For companies and business owners interested in better understanding the expectations of their customres and what it takes to succeed in today’s economy, this book is highly recommended.
دانلود کتاب «همه مشتری هستند: روشی اثبات شده برای سنجش ارزش هر رابطه در عصر تجارت مشارکتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.