کتاب الکترونیکی

اروپا در رسانه ها: مقایسه گزارش، بازنمایی و لفاظی در سیستم های رسانه ملی در اروپا

Europe in the Media: A Comparison of Reporting, Representation, and Rhetoric in National Media Systems in Europe

دانلود کتاب Europe in the Media: A Comparison of Reporting, Representation, and Rhetoric in National Media Systems in Europe (به فارسی: اروپا در رسانه ها: مقایسه گزارش، بازنمایی و لفاظی در سیستم های رسانه ملی در اروپا) نوشته شده توسط «Deirdre Kevin»


اطلاعات کتاب اروپا در رسانه ها: مقایسه گزارش، بازنمایی و لفاظی در سیستم های رسانه ملی در اروپا

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Deirdre Kevin

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 224

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0805844228 , 9780805844221

توضیحات کتاب اروپا در رسانه ها: مقایسه گزارش، بازنمایی و لفاظی در سیستم های رسانه ملی در اروپا

اروپا در رسانه ها نتایج چندین پروژه تحقیقاتی را گرد هم می آورد که پوشش رسانه ای از امور سیاسی و فرهنگی اروپا و نمایندگی های رسانه ای اروپا را مورد بررسی قرار می دهد. این کتاب تلاش می‌کند تا برخی از بحث‌های مهم در مورد ادغام اروپا را تشریح کند و چشم‌انداز رسانه‌ای را که در آن این بحث‌ها اطلاع‌رسانی، بازتاب و تسهیل می‌شوند، توصیف کند. تحقیق ارائه شده به دنبال پاسخگویی به چندین سوال، از جمله نقش رسانه ها در فرآیند دموکراتیک در سطح اروپا و میزان مشارکت رسانه ها و بازتاب آن در روند ادغام اروپا بود. این کتاب دامنه وسیعی از تحلیل تطبیقی ​​را ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا یک مرور کلی بسیار جالب از نحوه برخورد سیستم‌های رسانه ملی در فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، لهستان، اسپانیا، سوئد و بریتانیا به موضوع اروپا ارائه دهد. ادغام. این کتاب بر اساس خروجی خبری بیش از 50 رسانه در هشت کشور جهان، حاوی داده‌های اصلی جمع‌آوری‌شده توسط کارشناسان در دو دوره نظارت یک هفته‌ای و همچنین داده‌هایی است که توسط متخصصان با اشاره به برنامه‌نویسی بیش از بیش از یک هفته جمع‌آوری و کدگذاری شده است. 12 پخش کننده بزرگ در شش کشور. این جلد به بحث‌ها و تحلیل‌هایی از حوزه‌های علوم سیاسی در رابطه با روند ادغام اروپا، سیاست‌گذاری اتحادیه اروپا و مشارکت عمومی و شکل‌گیری افکار می‌پردازد. همچنین نظریه رسانه مربوطه را در رابطه با روابط بین رسانه و دموکراسی و رسانه و شکل‌گیری هویت ترسیم می‌کند. به این ترتیب، این کتاب پیوند ارزشمندی بین این دو حوزه تحقیق جداگانه در حوزه‌ای فراهم می‌کند که مورد توجه دانشگاهیان، دانشجویان، سیاستمداران و روزنامه‌نگاران است.


Europe in the Media draws together the results of several research projects that examined media coverage of European political and cultural affairs and media representations of Europe. The book attempts to outline some of the important debates regarding European integration and to describe the media landscape in which these debates are informed, reflected, and facilitated. The research presented sought to answer several questions, namely the role of the media in the democratic process at the European level and the extent to which the media contributes to and reflects the process of European integration. The book provides a wide scope of comparative analysis, allowing for an extremely interesting overview of the way that national media systems in France, Germany, Ireland, Italy, the Netherlands, Poland, Spain, Sweden, and the United Kingdom approach the issue of European integration. Based on the news output of over 50 media outlets in eight countries, this book contains the original data gathered by experts during two 1-week monitoring periods, as well as data that was collected and coded by experts with reference to the programming of more than 12 major broadcasters in six countries. This volume addresses debates and analysis from the fields of political science in relation to the process of European integration, EU policymaking and public participation and opinion-formation. It also outlines relevant media theory regarding the relationships between the media and democracy, and the media and identity formation. In this way, the book provides a valuable link between these two separate fields of investigation in an area that is of increasing interest to academics, students, politicians, and journalists.

دانلود کتاب «اروپا در رسانه ها: مقایسه گزارش، بازنمایی و لفاظی در سیستم های رسانه ملی در اروپا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.