کتاب الکترونیکی

احساسات در رفتار سازمانی

Emotions in Organizational Behavior

دانلود کتاب Emotions in Organizational Behavior (به فارسی: احساسات در رفتار سازمانی) نوشته شده توسط «et al Charmine Hartel (Editor)»


اطلاعات کتاب احساسات در رفتار سازمانی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum Associates

نویسنده: et al Charmine Hartel (Editor)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 454

حجم کتاب: 32 مگابایت

کد کتاب: 9780805861785 , 0805861785

توضیحات کتاب احساسات در رفتار سازمانی

“احساسات محل کار بالاخره از راه رسید!” بنابراین نویسنده پیشگفتار را به یک جلد (که در مقدمه به عنوان v.3 در مجموعه‌ای بی‌نام اشاره می‌شود) اعلام می‌کند، که برای مخاطبان وسیع‌تری از دانشگاهیان، دانشجویان و مدیران مقالات تحقیقاتی ارائه شده در کنفرانسی در سال 2002 در مورد رفتار سازمانی و احساسات ارائه شده است. هارتل (مدرسه بازرگانی دیکین، ملبورن، استرالیا) حوزه رفتار سازمانی را معرفی می کند. و مفهوم “عاطفه محدود” (1993) در مقابل “عقلانیت محدود” سیمون (1976)، که انقلاب شناختی را به نظریه مدیریت آورد. 19 فصل نقش احساسات، به عنوان مثال، در تغییر، در سطوح فردی، بین فردی و سازمانی را مشاهده می کنند.


“Workplace emotion has finally arrived!” So proclaims the foreword writer to a volume (referred to in the preface as v.3 in an unnamed series), which brings to a broader audience of academics, students, and managers research papers presented at a 2002 conference on organizational behavior and emotionality. Hartel (Deakin Business School, Melbourne, Australia) introduces the field of organizational behavior; and the concept of “bounded emotionality” (1993) as versus Simon’s (1976) “bounded rationality,” which brought the cognitive revolution to management theory. The 19 chapters view emotions’ roles, e.g., in change, at the individual, interpersonal, and organizational levels.

دانلود کتاب «احساسات در رفتار سازمانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.