کتاب الکترونیکی

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

Electronic Customer Relationship Management

دانلود کتاب Electronic Customer Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی) نوشته شده توسط «Jerry Fjermestad – Nicholas C. – Jr. Romano»


اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: M.E. Sharpe

نویسنده: Jerry Fjermestad – Nicholas C. – Jr. Romano

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 225

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780765613271 , 0765613271

توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

این کار یک نظرسنجی پیشرفته از تحقیقات سیستم های اطلاعاتی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (eCRM) ارائه می دهد. چارچوب های جدید مهمی را ارائه می دهد که از موارد و کاربردهای فعلی در این زمینه نوظهور مشتق شده است. هر فصل یک رویکرد مشترک به eCRM دارد که فراتر از دیدگاه های تحلیلی و عملیاتی است که اغلب توسط محققان در این زمینه اتخاذ می شود. فصل ها همچنین بر ادغام با سایر سیستم های اطلاعاتی سازمانی تأکید دارند. این کتاب در چهار بخش سازماندهی شده است: بخش اول مروری بر نقش CRM و eCRM در بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین است. بخش دوم بر عوامل موفقیت سازمانی پشت اجرای eCRM تمرکز دارد. بخش سوم مواردی از بهبود عملکرد eCRM را ارائه می کند. و بخش IV به مسائل eCRM در تجارت تجارت با مصرف کننده می پردازد.


This work offers a state-of-the art survey of information systems research on electronic customer relationship management (eCRM). It provides important new frameworks derived from current cases and applications in this emerging field. Each chapter takes a collaborative approach to eCRM that goes beyond the analytical and operational perspectives most often taken by researchers in the field. Chapters also stress integration with other enterprise information systems. The book is organized in four parts: Part I presents an overview of the role of CRM and eCRM in marketing and supply chain management; Part II focuses on the organizational success factors behind eCRM implementation; Part III presents cases of eCRM performance enhancement; and Part IV addresses eCRM issues in business-to-consumer commerce.

دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.