دانلود کتاب Electronic Customer Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی) نوشته شده توسط «Jerry Fjermestad – Nicholas C. – Jr. Romano»
اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: M.E. Sharpe
نویسنده: Jerry Fjermestad – Nicholas C. – Jr. Romano
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 225
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 9780765613271 , 0765613271
توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
این کار یک نظرسنجی پیشرفته از تحقیقات سیستم های اطلاعاتی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (eCRM) ارائه می دهد. چارچوب های جدید مهمی را ارائه می دهد که از موارد و کاربردهای فعلی در این زمینه نوظهور مشتق شده است. هر فصل یک رویکرد مشترک به eCRM دارد که فراتر از دیدگاه های تحلیلی و عملیاتی است که اغلب توسط محققان در این زمینه اتخاذ می شود. فصل ها همچنین بر ادغام با سایر سیستم های اطلاعاتی سازمانی تأکید دارند. این کتاب در چهار بخش سازماندهی شده است: بخش اول مروری بر نقش CRM و eCRM در بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین است. بخش دوم بر عوامل موفقیت سازمانی پشت اجرای eCRM تمرکز دارد. بخش سوم مواردی از بهبود عملکرد eCRM را ارائه می کند. و بخش IV به مسائل eCRM در تجارت تجارت با مصرف کننده می پردازد.
دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.