دانلود کتاب eBusiness & eCommerce: Managing the Digital Value Chain (به فارسی: تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک: مدیریت زنجیره ارزش دیجیتال) نوشته شده توسط «Prof. Dr. Andreas Meier – Dr. Henrik Stormer (auth.)»
اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک: مدیریت زنجیره ارزش دیجیتال
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Berlin Heidelberg
نویسنده: Prof. Dr. Andreas Meier – Dr. Henrik Stormer (auth.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 223
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 354089327X , 9783540893271 , 3540893288 , 9783540893288
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک: مدیریت زنجیره ارزش دیجیتال
کتاب تخصصی پیوندهای زنجیره ارزش افزوده دیجیتال تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک و یک فصل جداگانه را به هر زیر بخش اختصاص می دهد: محصولات الکترونیکی و خدمات الکترونیکی، تدارکات الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، قراردادهای الکترونیکی، توزیع الکترونیکی، پرداخت الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی. علاوه بر مدل های کسب و کار یا وبهای تجاری، فرآیندهای خرید و بازاریابی دیجیتال و همچنین فرآیندهای مذاکره الکترونیکی، مسائل امنیتی با امضای دیجیتال و مدیریت ارتباط با تأمینکننده و مشتری الکترونیکی مورد بررسی قرار میگیرند. موضوعات با استفاده از رویه های واضح و مثال های کاربردی واضح توضیح داده می شوند. توسعه گام به گام فروشگاه اینترنتی الکترونیکی برای دی وی دی به عنوان یک مطالعه موردی مستمر عمل می کند.
در نسخه دوم، تجدید نظر شده و توسعه یافته، روشهای وب 2.0 در زنجیره ارزش دیجیتال ادغام شدهاند، سیستمهای توصیهکننده شرح داده شدهاند و انبار دادههای مشتری و دادهکاوی مشتری عمیقتر میشوند. همچنین وب سایت www.eBusiness-eCommerce.org با اسناد آموزشی، مطالعات موردی و لینک های بیشتر فعال شد.
این کتاب برای دانشجویان اقتصاد در دانشگاه ها و دانشکده های فنی طراحی شده است. همچنین برای مدیران، مدیران پروژه و متخصصان شرکت هایی که با زنجیره ارزش دیجیتال سروکار دارند مناسب است.
Das Fachbuch stellt die Glieder der digitalen Wertschöpfungskette des eBusiness resp. eCommerce in den Mittelpunkt und widmet jedem Teilglied ein eigenes Kapitel: eProducts und eServices, eProcurement, eMarketing, eContracting, eDistribution, ePayment sowie eCustomer Relationship Management. Neben Geschäftsmodellen resp. Business Webs werden digitale Beschaffungs- und Marketingprozesse ebenso behandelt wie elektronische Verhandlungsprozesse, Sicherheitsfragen mit digitalen Signaturen sowie das elektronische Lieferanten- und Kundenbeziehungsmanagement. Die Themen werden anhand klarer Vorgehensweisen und anschaulicher Anwendungsbeispiele erläutert. Als durchgehende Fallstudie dient der schrittweise Aufbau eines elektronischen Webshops für DVD’s.
In der zweiten, überarbeiteten und erweiterten Auflage sind Web 2.0 Methoden in die digitale Wertschöpfungskette integriert, Recommender Systems beschrieben und Customer Data Warehousing und Customer Data Mining vertieft worden. Zudem wurde die Website www.eBusiness-eCommerce.org mit Unterrichtsunterlagen, Fallstudien und weiterführenden Links aufgeschaltet.
Das Buch richtet sich an Studierende der Wirtschaftswissenschaften an Universitäten und Fachhochschulen; daneben ist es für Führungskräfte, Projektleiter und Fachspezialisten in Unternehmen geeignet, die sich mit der digitalen Wertschöpfungskette auseinandersetzen.
دانلود کتاب «تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک: مدیریت زنجیره ارزش دیجیتال»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.