دانلود کتاب Driving Growth Through Innovation: How Leading Firms Are Transforming Their Futures (به فارسی: محرک رشد از طریق نوآوری: چگونه شرکت های پیشرو آینده خود را متحول می کنند) نوشته شده توسط «Robert B Tucker»
اطلاعات کتاب محرک رشد از طریق نوآوری: چگونه شرکت های پیشرو آینده خود را متحول می کنند
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Berrett-Koehler Publishers
نویسنده: Robert B Tucker
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 236
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 1576754952 , 9781576754955 , 9781576755549
نوبت چاپ: Second Edition
توضیحات کتاب محرک رشد از طریق نوآوری: چگونه شرکت های پیشرو آینده خود را متحول می کنند
از زمان خواندن «برنده شدن در بازی نوآوری» و همچنین گوش دادن به مجموعه صوتی «رازهای نوآورانه موفقیت» در انتهای دهه هشتاد یا بیشتر، من همیشه تحت تأثیر کار استراتژیست نوآوری رابرت تاکر قرار گرفته ام.
در واقع، من حتی یک مکاتبه کوتاه فکس با نویسنده در اوایل دهه نود داشتم که طی آن او سخاوتمندانه اطلاعات ارزشمند دیگری را به من ارائه کرده بود.
همچنین کتاب بعدی او، “مدیریت آینده: 10 نیروی محرکه تغییر” و نسخه صوتی آن، “چگونه از تغییرات سریع امروز سود ببریم” و همچنین بسیاری از مقالات جالب دیگر او در مجلات، خبرنامه ها یا در وب از آن زمان
برای من، پس از مطالعه، “محرک رشد از طریق نوآوری” بیشتر شبیه یک بسط فکری کار قبلی او، “برنده شدن در بازی نوآوری” است، با اصلاح قابل توجهی از چیزهایی که او در بیست سال گذشته صرف مطالعه، تحقیق و مشاوره کرده است. .
از دیدگاه شخصی من، “برنده شدن در بازی نوآوری” مجموعه ای از یافته های او از حدود 50 شرکت نوآور در سال های اولیه بود.
در مقابل، “محرک رشد از طریق نوآوری” تجزیه و تحلیل عمیق تری از عوامل موفقیت آن چیزی است که او به عنوان 23 شرکت پیشتاز نوآوری معرفی کرده است. BMW یکی از آنهاست.
چیزی که من در مورد کتاب بسیار دوست دارم، ترکیب هنرمندانه و دسیسه های ماهرانه او در مورد چگونگی تسلط بر نوآوری به عنوان یک “فرآیند منضبط، سیستماتیک و تکرارپذیر” در یک سازمان است.
من مطمئناً اعتقاد ابراز شده او در مقدمه را دوست دارم که “شما به عنوان یک فرد در فرآیند تسلط بر نوآوری رشد خواهید کرد”.
به این معنا که آنچه در یک محیط سازمانی اعمال می شود، در محیط شخصی نیز به خوبی کار می کند، تا آنجا که به دنبال نوآوری مربوط می شود.
نویسنده بسیار شیوا و موجز می نویسد. این کتاب با سوالات تحریککننده و چکلیستهای استراتژی مرتبط همراه است.
در واقع، به جرات میتوانم بگویم که تعداد بسیار کمی از نویسندگان نوآوری سبک ارائه نوآورانه او را اتخاذ کردهاند.
تنها 10 فصل وجود دارد، اما او هر فصل از کتاب را با “اعداد جادویی” به شرح زیر دنبال کرد – و به آن اضافه کرد:
فصل 1: آنچه برای افزایش رشد لازم است: 5 روش ضروری که باعث رشد کسب و کار می شود.
فصل 2: نوآوری پیشرو: 3 نوع نوآوری. ارزیابی مهارت نوآوری شرکت شما بر اساس 10 معیار؛ 6 عملکرد مهم رهبری در ایجاد یک قابلیت نوآوری تمام سازمانی؛
فصل 3: پرورش فرهنگ: 11 استراتژی طراحی شده برای راهنمایی شما در بهبود فرهنگ شرکت برای اثربخشی بیشتر نوآوری.
فصل 4: تقویت کارخانه ایده: 7 روش متمایز مدیریت ایده، به اضافه 7 پیشنهاد برای راهنمایی شما در طراحی و پیاده سازی یک سیستم. به علاوه 10 دستورالعمل که باید در نظر داشته باشید که چگونه بهترین فرآیند را تقویت کنید.
فصل 5: استخراج آینده: 6 استراتژی که شرکت های متخصص در زمینه نوآوری برای تجزیه و تحلیل روندها استفاده می کنند. 3 جزء حیاتی برای توسعه سیستم اسکن آینده خود.
فصل 6: پر کردن قیف ایده: 6 استراتژی برای اطمینان از جریان ثابت ایده های خوب.
فصل 7: تولید محصولات قدرتمند: 6 استراتژی برای تسلط بر هنر کسب ارزش تجاری از نوآوری.
فصل 8: ایجاد استراتژی های رشد: 6 مکان برای شروع جستجوی خود برای مدل های تجاری جدید تخیلی برای شرکت شما.
[من آنچه او نوشت را دوست دارم: “نوآوری استراتژی، اول از همه، یک عمل تخیل است – توانایی دیدن اینکه چگونه چیزی می تواند از دیدگاه مشتری بهتر کار کند، به نحوی که به نوبه خود شرکت حامی را به سود خود برساند.”]
فصل 9: فروش ایده های جدید: 7 استراتژی برای فروش ایده های جدید.
[یک نکته خوب دیگر از نویسنده: «نوآوری همیشه در مورد فروش ایده بوده است».]
فصل 10: اقدام در شرکت شما: 7 زمینه که باید قبل از تهیه یک طرح نوآوری به آنها توجه کرد.
چگونه آن را دوست دارید؟ برای من، این واقعاً مطالعه – و هضم – را به یک نسیم تبدیل میکند، زیرا میتوانید خیلی سریع به تکههای برنجی وارد شوید.
نویسنده اساساً بر آنچه واقعاً کار می کند تمرکز کرده است، نه تئوری های تخیلی. فقط بینش ناب از سنگرهای میدان نبرد مبتکران قرن بیست و یکم!
علیرغم تجربه دو دههای که با شرکتها برای بهبود نوآوری کار کرده است، نویسنده به درستی اعتراف کرده است که در نوشتن کتاب «بر دوش غولها سوار شده است».
در این رابطه، من فکر می کنم که نویسنده تفکر خود و همچنین بازاندیشی در مورد نوآوری استراتژی را از کار پیتر دراکر شکل داده است، که اولین کسی بود که در بین همه استادان بیرونی اظهار داشت که “نوآوری یک فرآیند منظم، منظم و قابل تکرار است. “.
برای پایان دادن به این بررسی، خواندن کتاب “نوآوری و کارآفرینی” پیتر دراکر و همچنین “فرمول نوآوری” میشل رابرت را به عنوان همراهان فکری به شدت توصیه می کنم. آنها مطمئناً ارزش زمان شما را خواهند داشت.
In fact, I even had a brief fax correspondence with the author during the early nineties, during which he had generously offered me some additional valuable information.
I had also read his subsequent book, ‘Managing the Future: 10 Driving Forces of Change’, & its audio version, ‘How to Profit from Today’s Rapid Changes’, as well as many of his other interesting articles in magazines, newsletters or on the web since then.
For me, after a perusal, ‘Driving Growth through Innovation’ seems more like an intellectual expansion of his earlier work, ‘Winning the Innovation Game’, with substantial refinement of the stuff he has spent the last twenty years in studying, researching & consulting.
From my personal perspective, ‘Winning the Innovation Game’ was a broad-brush of his findings from some 50 innovative companies during the early years.
In contrast, ‘Driving Growth through Innovation’ is a more in-depth analysis of the success factors of what he has designated as the 23 Innovation Vanguard companies. BMW is one of them.
What I like about the book so fondly is his artful blending & skillful machinations on how to master innovation as a “disciplined, systematic & repeatable process” in an organisation.
I certainly like his expressed belief in the Introduction, that “you’ll grow as an individual in the process of mastering innovation”.
That’s to say, what applies in an organisational setting also works well in the personal setting, as far as the pursuit of innovation is concerned.
The author writes very eloquently & succinctly. The book is spiced with provoking questions & relevant strategy checklists.
In fact, I dare to say that very, very few innovation authors have adopted his innovative presentation style.
There are only 10 chapters, but he followed up – & peppered – each chapter of the book with “magical numbers”, as follows:
Chapter 1: What It takes to Drive Growth: 5 essential practices that undergird business growth;
Chapter 2: Leading Innovation: 3 types of innovation; assessing your firm’s Innovation Adeptness against 10 criteria; 6 most important leadership functions in building an all-enterprise innovation capability;
Chapter 3: Cultivating the Culture: 11 strategies designed to guide you in improving your firm’s culture for greater innovation effectiveness;
Chapter 4: Fortifying the Idea Factory: 7 distinct methods of idea management, plus 7 suggestions to guide you in designing & implementing a system; plus 10 guidelines to keep in mind as you consider how best to empower the process;
Chapter 5: Mining the Future: 6 strategies innovation-adept firms are using to analyse trends; 3 critical components to developing your own future scan system;
Chapter 6: Filling the Idea Funnel: 6 strategies to ensure a steady stream of good ideas;
Chapter 7: Producing Powerful Products: 6 strategies to master the art of deriving business value from innovation;
Chapter 8: Generating Growth Strategies: 6 places to jump start your search for imaginative new business models for your firm;
[I like what he wrote: “Strategy innovation is, first & foremost, an act of imagination – the ability to see how something could work better from the customer’s standpoint, in a way that in turn profits the sponsoring firm”.]
Chapter 9: Selling New Ideas: 7 strategies for selling new ideas;
[Another good point from the author: “Innovation has always been about selling ideas”.]
Chapter 10: Taking Action in Your Firm: 7 areas to look at prior to preparing an Innovation Initiative;
How do you like that? For me, that really makes perusal – & digestion – a breeze as you can zero into the brass tacks very quickly.
The author has focused primarily on what actually works, not fancy theories. Just pure insights from the battlefield trenches of 21st century innovators!
In spite of his two-decades’ experience working with companies to improve innovation, the author has rightly admitted that he “rode on the shoulders of giants” in writing the book.
In this respect, I reckon that the author has fashioned his thinking as well as rethinking about strategy innovation from the work of Peter Drucker, who was the first among all the gurus out there to assert that “innovation is a disciplined, systematic & repeatable process”.
To end this review, I would strongly recommend reading Peter Drucker’s ‘Innovation & Entrepreneurship’ as well as Michel Robert’s ‘Innovation Formula’ as thought companions. They will certainly be worth your while.
دانلود کتاب «محرک رشد از طریق نوآوری: چگونه شرکت های پیشرو آینده خود را متحول می کنند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.