دانلود کتاب Developing thinking and understanding in young children: an introduction for students (به فارسی: توسعه تفکر و درک در کودکان خردسال: مقدمه ای برای دانش آموزان) نوشته شده توسط «ROBSON»
اطلاعات کتاب توسعه تفکر و درک در کودکان خردسال: مقدمه ای برای دانش آموزان
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: RoutledgeFalmer
نویسنده: ROBSON
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 222
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780203008607 , 9780415361071 , 0415361079 , 0415361087 , 9780415361088
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه تفکر و درک در کودکان خردسال: مقدمه ای برای دانش آموزان
پزشکان سال های اولیه اکنون بیش از هر زمان دیگری مجبورند فعالیت هایی را برای دانش آموزان جوان خود فراهم کنند که حل مسئله، پیش بینی و تفکر انتقادی را تشویق می کند. اما چگونه می توانیم بدانیم که منظور از “تفکر” چیست و چگونه می توانیم مطمئن باشیم که کودکان به درستی فعالیت های کلاس خود را “درک” می کنند؟
این کتاب درسی ضروری برای دانشآموزان در برنامههای مطالعات دوران کودکی و مطالعات اولیه، مقدمههای نظریههای مربوط به مهارتهای تفکر را با مثالهایی از تمرینات زندگی واقعی ترکیب میکند و ایدههای اغلب انتزاعی را از طریق استفاده از مشاهدات ماهرانه کودکان خردسال نشان میدهد. فصلها نظریههای بسیار اساسی پشت موضوعاتی را بررسی میکنند: DT رابطه بین طبیعت و پرورش مدلهای رشد شناختی DT – گردآوری رشتههایی از متفکران کلیدی مانند پیاژه، ویگوتسکی و برونر. DT یک “راهنمای مبتدی” برای علوم اعصاب و ارتباط آن با اوایل کودکی. DT زمینه اجتماعی، عاطفی و فرهنگی رشد و تفکر کودکان، و همچنین بحث در مورد معنای “هوش عاطفی”. DT زبان و تفکر، از جمله تمرکز استفاده از “مادرانه” و استفاده کودکان از سوالات، روایت و گفتگو در بازی وانمودی. DT این سوال را مطرح می کند که آیا کودکان می توانند به صورت فلسفی فکر کنند
نویسنده هر موضوعی را با مشاهدات مختصری از کلاس درس همراهی می کند، که توسط تحلیل انتقادی خود پشتیبانی می شود، که نظریه را به عمل پیوند می دهد. هر کسی که به دنبال کلید درک تفکر کودکان خردسال باشد، این کتاب درسی را یک نقطه شروع ارزشمند ارائه می دهد.
This essential textbook for students on Childhood Studies and Early Childhood Studies programmes helpfully combines introductions to theories about thinking skills with examples from real-life practice, illustrating often abstract ideas through the use of skilled observations of young children. Chapters explore the very basic theories behind topics such as: DT The relationship between nature and nurture DT Models of cognitive development – pulling together strands from major key thinkers such as Piaget, Vygotsky and Bruner. DT A “beginner’s guide” to neuroscience and its relationship to early childhood. DT The social, emotional and cultural context of children’s development and thinking, as well as discussions on the meaning of “emotional intelligence.” DT Language and thought, including a focus of the use of “motherese” and children’s use of questions, narrative and talk in pretend play. DT Questions whether children can think philosophically
The author accompanies every topic with brief observations from the classroom, supported by her own critical analysis, which links theory to practice throughout. Anyone looking for the key to understanding young children’s thinking will find this textbook provides an invaluable starting point.
دانلود کتاب «توسعه تفکر و درک در کودکان خردسال: مقدمه ای برای دانش آموزان»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)