کتاب الکترونیکی

ارائه خدمات Knock Your Socks Off

Delivering Knock Your Socks Off Service

دانلود کتاب Delivering Knock Your Socks Off Service (به فارسی: ارائه خدمات Knock Your Socks Off) نوشته شده توسط «Performance Research Associates»


اطلاعات کتاب ارائه خدمات Knock Your Socks Off

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Performance Research Associates

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 208

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 0814473652 , 9780814473658 , 9780814430019

نوبت چاپ: 4th

توضیحات کتاب ارائه خدمات Knock Your Socks Off

مشتریان امروزی باهوش‌تر و خواستارتر هستند – و با انتخاب‌های بسیار زیاد، کسب‌وکار تکراری بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر است. نسخه چهارم این پرفروش ترین کتاب خدمات مشتری همچنان فرمول اثبات شده Knock Your Socks Off را ارائه می دهد و با تمام تکنیک های جدید به روز شده است که به هر کسی کمک می کند حتی با سخت ترین مشتریان با موفقیت کار کند. این راهنمای ضروری با فصل‌های کاملاً جدید درباره موضوعات مهم مانند درک تفاوت‌های فرهنگی و نسلی در مشتریان، به‌علاوه حکایت‌های تازه و تصاویری که قبلاً هرگز دیده نشده توسط کاریکاتوریست جان بوش، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه یک مزیت خدمات واقعی و پایدار ایجاد کنند. نسخه جدید که به همان سبک در دسترس و طنزآمیز نوشته شده است که این کتاب را به یک کتاب کلاسیک تبدیل کرده است، نکات و راهکارهایی را برای کمک به خوانندگان ارائه می‌کند:

* برآورده کردن انتظارات مشتریان و برآوردن نیازهای آنها * آسان شدن تجارت با آن * تعیین زمان‌های مناسب برای خم شدن یا شکستن قوانین * تبدیل شدن به ثابت‌کننده‌های فوق‌العاده و حل‌کننده‌های قدرتمند مشکلات * مقابله مؤثر با «مشتریان از جهنم». حالا حتی بهتر


Today’s customers are smarter and more demanding — and with so many choices available, repeat business is at greater risk than ever before. The fourth edition of this customer service bestseller still delivers the proven Knock Your Socks Off formula, and has been updated with all new techniques that will help anyone successfully work with even the most difficult customers. Featuring brand-new chapters on important topics such as understanding cultural and generational differences in customers, plus fresh anecdotes and never-before-seen illustrations by cartoonist John Bush, this indispensable guide shows readers how to create a true and lasting ”Service Advantage.” Written in the same accessible and humorous style that made this book a classic, the new edition provides tips and strategies to help readers:

* meet customers’ expectations and satisfy their needs * become easy to do business with * determine the right times to bend or break the rules * become fantastic fixers and powerful problem-solvers * cope effectively with ”customers from hell.”

Extensively updated and expanded, the best-selling front-line customer service book ever published is now even better.

دانلود کتاب «ارائه خدمات Knock Your Socks Off»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.