کتاب الکترونیکی

بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان

Database Marketing: Analyzing and Managing Customers

دانلود کتاب Database Marketing: Analyzing and Managing Customers (به فارسی: بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان) نوشته شده توسط «Robert C. Blattberg – Byung-Do Kim – Scott A. Neslin»


اطلاعات کتاب بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Robert C. Blattberg – Byung-Do Kim – Scott A. Neslin

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 869

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0387725784 , 9780387725789

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان

من مدل های صفحه گسترده بازاریابی را به MBA در مدرسه Kelley ایندیانا U آموزش می دهم. من عاشق این کتاب هستم. هزاران اطلاعات مفید در مورد ارزش مشتری، قیمت گذاری، بهینه سازی سود پست مستقیم و بسیاری از موضوعات دیگر. اگر می خواهید به بسیاری از پیشرفت های جدید در “مهندسی بازاریابی” پی ببرید، باید از اینجا شروع کنید!


I teach marketing spreadsheet models to MBA’s at Indiana U’s Kelley School. I love this book. Tons of useful information on customer value, pricing, optimizing direct mail profits and many other topics. If you want to catch up on many of the new developments in “marketing engineering” you should start here!

دانلود کتاب «بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.