دانلود کتاب Database Marketing: Analyzing and Managing Customers (به فارسی: بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان) نوشته شده توسط «Robert C. Blattberg – Byung-Do Kim – Scott A. Neslin»
اطلاعات کتاب بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان
موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Robert C. Blattberg – Byung-Do Kim – Scott A. Neslin
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 869
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0387725784 , 9780387725789
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان
من مدل های صفحه گسترده بازاریابی را به MBA در مدرسه Kelley ایندیانا U آموزش می دهم. من عاشق این کتاب هستم. هزاران اطلاعات مفید در مورد ارزش مشتری، قیمت گذاری، بهینه سازی سود پست مستقیم و بسیاری از موضوعات دیگر. اگر می خواهید به بسیاری از پیشرفت های جدید در “مهندسی بازاریابی” پی ببرید، باید از اینجا شروع کنید!
دانلود کتاب «بازاریابی پایگاه داده: تجزیه و تحلیل و مدیریت مشتریان»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.