کتاب الکترونیکی

استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی

Customer Relationship Management Strategies In Financial Services

دانلود کتاب Customer Relationship Management Strategies In Financial Services (به فارسی: استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی)


اطلاعات کتاب استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 152

حجم کتاب: 2 مگابایت

دانلود کتاب «استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.