کتاب الکترونیکی

مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!

Customer Relationship Management: How to Turn a Good Business into a Great One!

دانلود کتاب Customer Relationship Management: How to Turn a Good Business into a Great One! (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!) نوشته شده توسط «Graham Roberts-Phelps»


اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Thorogood Publishing

نویسنده: Graham Roberts-Phelps

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 243

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 185418119X

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!

اطلاعات و بینش در مورد نحوه جذب و حفظ مشتریان در مرجع این مدیر کسب و کار ارائه شده است. این راهنما با نشان دادن اینکه هر مشتری منحصربه‌فرد است اما می‌تواند بر اساس ارزش، الگو و معیارهای خرید تقسیم‌بندی شود، به این موضوع می‌پردازد که چرا مشتریان نقص دارند، چگونه یک مشتری را مادام‌العمر نگه داریم، چرخه تعامل با مشتری، و چگونه یک پایگاه داده بازاریابی ایجاد کنیم. با نمودارها، چک‌لیست‌ها و مطالعات موردی، ایده‌های نوآورانه برای خدمات مشتری را به اشتراک می‌گذارد و نحوه ایجاد فرهنگ مشتری از طریق استخدام، آموزش و ارتقاء را توضیح می‌دهد. همچنین شامل استراتژی‌هایی برای انجام نظرسنجی‌های مشتری و فرصت‌هایی برای ارتباط با مشتریان در عصر دیجیتال است.


Information about and insights into how to attract and retain customers are provided in this business manager’s reference. Demonstrating that every customer is unique but can be segmented by value, pattern, and buying criteria, this guide discusses why customers defect, how to keep a customer for life, the customer interaction cycle, and how to develop a marketing database. With charts, checklists, and case studies, it shares innovative ideas for customer service and explains how to generate a customer culture through recruitment, training, and promotion. Also included are strategies for conducting customer surveys and opportunities for connecting with customers in the digital age.

دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.