دانلود کتاب Customer Relationship Management: How to Turn a Good Business into a Great One! (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!) نوشته شده توسط «Graham Roberts-Phelps»
اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Thorogood Publishing
نویسنده: Graham Roberts-Phelps
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 243
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 185418119X
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!
اطلاعات و بینش در مورد نحوه جذب و حفظ مشتریان در مرجع این مدیر کسب و کار ارائه شده است. این راهنما با نشان دادن اینکه هر مشتری منحصربهفرد است اما میتواند بر اساس ارزش، الگو و معیارهای خرید تقسیمبندی شود، به این موضوع میپردازد که چرا مشتریان نقص دارند، چگونه یک مشتری را مادامالعمر نگه داریم، چرخه تعامل با مشتری، و چگونه یک پایگاه داده بازاریابی ایجاد کنیم. با نمودارها، چکلیستها و مطالعات موردی، ایدههای نوآورانه برای خدمات مشتری را به اشتراک میگذارد و نحوه ایجاد فرهنگ مشتری از طریق استخدام، آموزش و ارتقاء را توضیح میدهد. همچنین شامل استراتژیهایی برای انجام نظرسنجیهای مشتری و فرصتهایی برای ارتباط با مشتریان در عصر دیجیتال است.
دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری: چگونه یک تجارت خوب را به یک تجارت عالی تبدیل کنیم!»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.