دانلود کتاب Customer Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Roberts-Phelps G.»
اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Roberts-Phelps G.
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 190
حجم کتاب: 2 مگابایت
توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
پیتر دراکر 25 سال پیش گفت: “هدف یک تجارت جذب و حفظ مشتری است”. ساده به نظر می رسد اما بسیاری از مشاغل آن را به قیمت تمام شده خود فراموش کرده اند. در آخرین کتاب خود، گراهام رابرت فلپس نشان می دهد که چگونه هر مشتری به نوعی منحصر به فرد است و توضیح می دهد که چگونه مشتریان را بر اساس ارزش، الگو و معیارهای خرید تقسیم بندی کنید. او روشهایی را برای ایجاد فرهنگ مؤثر خلاقیت در کسبوکار شما پیشنهاد میکند و تکنیکهای «فروش سفارشی» را برای افزایش اساسی حفظ مشتری توضیح میدهد. او ایدههای نوآورانه خود را برای مهارتهای خدمات مشتری به اشتراک میگذارد و در ادامه توضیح میدهد که چگونه میتوان فرهنگ مشتری را از طریق روشهای مناسب استخدام، آموزش و ارتقاء ایجاد کرد. گراهام همچنین استراتژیها و تاکتیکهایی را برای توسعه روابط با مشتریان، از جمله نظرسنجیهای مشتری و فرصتهایی برای مراجعه مستقیم به مشتریان از طریق پیشرفت در فناوری و توزیع، بررسی میکند. همانطور که او نشان میدهد، برندها ممکن است جهانی باشند، اما بازاریابی مشتریدار نیازمند مهارت در پاسخگویی به نگرشها و انتظارات مشتریان، هر کسی و هر کجا که هستند، دارد.
دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.