کتاب الکترونیکی

مدیریت ارتباط با مشتری

Customer Relationship Management

دانلود کتاب Customer Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Roberts-Phelps G.»


اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Roberts-Phelps G.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 190

حجم کتاب: 2 مگابایت

توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

پیتر دراکر 25 سال پیش گفت: “هدف یک تجارت جذب و حفظ مشتری است”. ساده به نظر می رسد اما بسیاری از مشاغل آن را به قیمت تمام شده خود فراموش کرده اند. در آخرین کتاب خود، گراهام رابرت فلپس نشان می دهد که چگونه هر مشتری به نوعی منحصر به فرد است و توضیح می دهد که چگونه مشتریان را بر اساس ارزش، الگو و معیارهای خرید تقسیم بندی کنید. او روش‌هایی را برای ایجاد فرهنگ مؤثر خلاقیت در کسب‌وکار شما پیشنهاد می‌کند و تکنیک‌های «فروش سفارشی» را برای افزایش اساسی حفظ مشتری توضیح می‌دهد. او ایده‌های نوآورانه خود را برای مهارت‌های خدمات مشتری به اشتراک می‌گذارد و در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان فرهنگ مشتری را از طریق روش‌های مناسب استخدام، آموزش و ارتقاء ایجاد کرد. گراهام همچنین استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را برای توسعه روابط با مشتریان، از جمله نظرسنجی‌های مشتری و فرصت‌هایی برای مراجعه مستقیم به مشتریان از طریق پیشرفت در فناوری و توزیع، بررسی می‌کند. همانطور که او نشان می‌دهد، برندها ممکن است جهانی باشند، اما بازاریابی مشتری‌دار نیازمند مهارت در پاسخگویی به نگرش‌ها و انتظارات مشتریان، هر کسی و هر کجا که هستند، دارد.


Peter Drucker said 25 years ago ‘The purpose of a business is to attract and retain a customer’. It sounds simple but too many businesses have forgotten it to their cost. In his latest book, Graham Robert-Phelps shows how every customer is in some way unique and explains how to segment customers by value, pattern and buying criteria. He suggests methods of creating an effective culture of creativity in your business and explains the techniques of ‘customerised selling’ to radically increase customer retention. He shares his innovative ideas for customer service skills and goes on to explain how to generate a customer culture through the right methods of recruitment, training and promotion. Graham also explores strategies and tactics for developing relationship with your customers, including customer surveys and opportunities for going direct to customers through advances in technology and distribution. As he demonstrates, brands may be global but customerised marketing requires skill in responding to customers’ attitudes and expectations, whoever and wherever they are.

دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.