دانلود کتاب Customer Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Kristin L. Anderson – Carol J. Kerr»
اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Kristin L. Anderson – Carol J. Kerr
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 177
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780071379540 , 0071379541
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
این مجموعه کتابخوانپسند برای همه سطوح مدیران باید خوانده شود. همه مدیران، چه جدیداً در موقعیتهای خود و چه در سلسلهمراتب شرکت به خوبی تثبیت شدهاند، میتوانند هرازگاهی از کمی اصلاح استفاده کنند. مجموعه کتابهای کیفی مبتنی بر مهارت مملو از ایدهها و استراتژیهایی است که به مدیران کمک میکند تا برای شرکتهای خود توانمندتر، کارآمدتر، مؤثرتر و ارزشمندتر شوند. از آنجایی که وفاداری مشتری به طور فزایندهای به گذشته تبدیل میشود، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تبدیل به یکی شده است. از داغ ترین موضوعات امروز مدیریت ارتباط با مشتری راهحلهای کاربردی آسانی را برای مشکلات رایج CRM ارائه میکند، از جمله چگونگی به حداکثر رساندن تأثیر فناوری CRM، تکنیکهای ذخیرهسازی دادهها مؤثرتر، و نحوه ایجاد و مدیریت روابط کوتاهمدت و بلندمدت. کریستین ال. اندرسون (Minneapolis، MN) یک مشاور خدمات مشتری است. Carol J. Kerr (Austin, TX) مشاور راه حل های یادگیری موتورولا است.
دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.