دانلود کتاب Crucial Confrontations: Tools for talking about broken promises, violated expectations, and bad behavior (به فارسی: رویارویی های حیاتی: ابزارهایی برای صحبت در مورد وعده های شکسته، انتظارات ناقض و رفتار بد) نوشته شده توسط «Kerry Patterson – Joseph Grenny – Ron McMillan – Al Switzler»
اطلاعات کتاب رویارویی های حیاتی: ابزارهایی برای صحبت در مورد وعده های شکسته، انتظارات ناقض و رفتار بد
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Kerry Patterson – Joseph Grenny – Ron McMillan – Al Switzler
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 306
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780071446525 , 9780071457231 , 9781932378825 , 0071446524 , 1932378820
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب رویارویی های حیاتی: ابزارهایی برای صحبت در مورد وعده های شکسته، انتظارات ناقض و رفتار بد
من نمی توانم به اندازه کافی از این نویسندگان تمجید کنم. در واقع، آنها برای یک کتاب دیگر هستند و من مشتاقانه منتظر خواندن آن هستم. با خواندن “اینفلوئنسر” و “مکالمه سرنوشت ساز”، می دانستم که از این نویسندگان عالی با مواجهه سرنوشت ساز چه انتظاری باید داشته باشم.
دید کلی
دلایلی که من این کتاب ها را دوست دارم این است که در پایان هر کتاب، آنها کار زیبایی را انجام می دهند و همه را به هم متصل می کنند. برای من این بسیار مهم است. پس از خواندن بیش از 300 صفحه، در پایان به شما می گویند که همه اینها برای من چه معنایی دارد و چگونه می توانم از این مهارت های شگفت انگیز در زندگی خود استفاده کنم. آنها همه را خلاصه میکنند و مثالهای خاصی به شما میدهند که میتوانید اکنون از آنها برای تبدیل شدن به افراد ماهرتر در مدیریت گفتگوها یا رویاروییها یا تأثیرگذاری بر افراد یا گروهی از افراد استفاده کنید.
آنها به شما می گویند که یک مهارت خاص را در هفته تمرین کنید تا زمانی که آن را به دست آورید. کتاب های زیادی تئوری ها و مفاهیم را منتشر می کنند و در پایان می گویند بسیار متشکرم و امیدوارم از آنچه که به شما گفتیم استفاده کنید و آنچه را دوست داشته باشید. چگونه؟ از کجا آغاز کنم؟ فقط اطلاعات زیادی وجود دارد، و غیره، و غیره. در طرف مقابل، این نویسندگان باورنکردنی دقیقاً به شما می گویند که چگونه از مهارت ها استفاده کنید، آنها می گویند اگر دو چیز وجود دارد که از این کتاب دور شوید، آنها هستند، (مثال در این کتاب، ایمنی را ایجاد کنید و شکاف را توصیف کنید) و مثال هایی برای شما بیاورید. خیلی چیزها هست که میتوانم این سه کتاب و مخصوصاً «روابط سرنوشتساز» (مورد علاقه من) را بگویم و ستایش کنم، اما فقط میگویم که اکیداً به شما توصیه میکنم یکی را انتخاب کنید و خودتان متوجه شوید.
تقابل سرنوشت ساز
یک مدل مفهومی سهگانه وجود دارد که شما از آن استفاده میکنید و اینها مهارتهایی هستند که تمرینکنندگان خوب و عالی هنگام رویارویی حیاتی از آنها استفاده میکنند.
این مدل دارای سه جزء رویارویی است: قبل، در حین و بعد با نوار کناری برای موارد غیر منتظره
قبل: این زمانی است که شما برنامه ریزی می کنید که چگونه با این شخصی که به اعتماد شما خیانت می کند، یا شایعات را شروع کرده یا قصد دارید با شما مقابله کنید. مفهوم WHAT و IF است.
دقیقاً چه اتفاقی افتاده است و قرار است با چه موضوعی روبرو شوید – حقایق را دریافت کنید و معمولاً مسائل زیادی وجود دارد که باید با آنها مقابله کرد. آنها در مورد شما بد صحبت کردند ، آنها یک دروغ مشخص گفتند ، اما من معتقدم مسئله بزرگتر این است رابطه، این فردی است که شما به او اعتماد داشتید و در مورد شما دروغ می گوید، تقابل بارها رابطه است و این چیزی است که باید با آن مقابله کرد. همچنین، اگر صحبت می کند، باید با آن شخص مقابله کنید. ارزششو داره؟ اگر این کار را نکنی چه چیزی را از دست خواهی داد، چقدر شما را آزار می دهد.
قسمت دوم معادله این است که عصبانی نشوید، باید احساسات خود را کنار بگذارید. این چیزی است که نویسندگان آن را «استاد داستان من» مینامند، به دلایلی فکر کنید که چرا این شخص این کار را انجام میدهد (علاوه بر اینکه فقط شرور است)، سؤالی که باید بپرسید، چرا یک فرد منطقی شایسته این کار را انجام دهد. ایده این است که شخص را، انسان و نه یک شرور بسازیم و به این شکل در یک مکالمه معمولی تر به او نزدیک شویم و نیمه خمیده و آماده نبرد به آنجا نرویم.
واقعاً در این مرحله این است که از خود بپرسید: واقعاً از این رویارویی چه می خواهم؟ این تمرکز شما را حفظ می کند. همچنین، تکنیکی که میتوانید در این مرحله از آن استفاده کنید، CPR نامیده میشود: C=Content( facts) P=Pattern(این دومین بار است) آخرین R=رابطه(اعتماد).
در طول رویارویی: نویسندگان آن را، شکاف را توصیف کنید. اینجا جایی است که شما داستان (حقایق) را بیان می کنید نه نتیجه گیری، فقط حقایق را – از آنچه انتظار می رود و آنچه اتفاق افتاده است. مهمترین بخش این امر ایجاد ایمنی است. ایمنی با بیان هدف متقابلی که هر دو دارید و از قبل فکر می کنید ایجاد می شود – چه چیزی بدتر از این است که این شخص فکر می کند من می گویم و از کنتراست استفاده می کند تا منظور شما را بگوید و منظورتان را بیان نمی کند مانند اینکه من شما را به دروغگویی متهم نمی کنم اما می خواهم حقایق را دریافت کنید با حقایق شروع کنید (نحوه شروع، 10 ثانیه اول بسیار مهم است و لحن را برای رویارویی تنظیم کنید که باید شروع شود و با یک سوال آزمایشی به پایان برسد) و با پایان دادن به یک سوال، به تشخیص مشکل کمک می کند. پس از گوش دادن، به دنبال انگیزه و توانایی باشید. ایجاد انگیزه کنید و کار را برای آنها آسان کنید و این بیشتر با کار، روابط شخصی آنها ارتباط دارد. کتاب می گوید به شش منبع تأثیر نگاه کنید.
پس از رویارویی- در مورد یک طرح توافق کنید و پیگیری کنید. این اساساً به این معنی است که شما میتوانید به آن شخص بگویید، من میتوانم برای حمایت روی شما حساب کنم – مهمتر از همه، چه کسی چه کاری انجام میدهد، چه زمانی و چه کسی موضوع را پیگیری میکند و سؤال میکند، آیا ما موانع یا چیزهای پیشبینی نشده را کنار میگذاریم. بگذارید 30 روز دیگر درباره این موضوع بحث کنیم و ما در جایی که هستیم، این بسیار مهم است – هدف متقابل را به خاطر بسپاریم.
و نوار کناری، STAY FOCUS AND FLEXIBLE، و معنی آن، ممکن است مشکل دیگری ایجاد کنند و شما باید تصمیم بگیرید که با مشکل جدید برخورد کنید، آیا جدیتر است (اگر این کار را انجام دادید، مشکل اصلی را نشانهگذاری میکنید و میگویید ما بعداً به آن بازخواهم گشت، اجازه دهید در مورد این وضعیت جدید که من از آن آگاه نبودم صحبت کنیم)، اگر مشکل جدید یک تاکتیک کوچک یا حواسپرتی است، به مشکل اصلی باز میگردید.
من این کتاب را دوست دارم، آن را بخر، بخوان، و آن را به چالش بکشد
General Overview
The reasons I love these books are because at the end of each book, they do a beautiful job of tying all together. For me this is extremely important. After reading 300+ pages, at the end they tell you, what does it all mean to me and how can I use these wonderful skills in my own life. They summarizes it all and give you specific examples that you can use NOW to become better skill person on handling high stake conversations or confrontations or influencing people or a group of people.
They tell you to practice one specific skill a week until you get the hang of it. So many books spew theories and concepts and at the end say thank you very much and I hope you use what we just told you and you like what. How? where do I start? there is just too much information, etc, etc. On the opposite side, these incredible authors tell you exactly how to use the skills, they will say if there are two things you walk away from this book, they are, (example in this book, establish safety and describe the gap) and give you examples. There is so much I can say and praise these three books and especially Crucial Confrontation( my favorite)but I say only that I strongly recommend for you to pick one up and find out for yourself.
Crucial Confrontation
There is a three concept model that you use and these are the skills that good and excellent practitioners use when there is a crucial confrontation.
The model has three component of Confrontation: The Before, The During and The After- with a Side Bar for unexpected contingencies
The Before: This is when you plan how you going to confront this person, who betray your trust, or , started rumors or is out to get you. Is the WHAT and IF concept.
WHAT exactly happened, and WHAT issue are you going to confront-get the facts, and usually there are many issues involved, that need to be confronted , they talked bad about you, they told a specific lie , but I believe the bigger issue is the relationship, this is a person who you trusted and is lying about you, The confrontation many times is the relationship, and that is what should be confronted. Also, it talks IF , you should confront the person. Is it worth it? what will you lose if you don’t, how much is it bothering you.
The second part of the equation, is not to get angry , you have to leave your emotions out of it. This is done what the authors call, MASTER MY STORY, think of reasons why this person is doing it ( besides being just evil), the question to ask , why would a decent rational person do this. The idea is to make the person , human and not a villain and it that way to approach it in a more normal conversation and not going in there half cocked and ready to do battle.
Real important in this phase is to ask yourself: What do I really want out of this confrontation? This will keep you focus. Also, a technique you can use in this phase is called CPR: C=Content( facts) P=Pattern( this is the second time) last R= relationship(trust).
During the confrontation: the authors called it, DESCRIBE THE GAP. this is where you tell the story (facts) not conclusions, just the facts-of what is expected and what happened. The most important part of this is to create safety. Safety is created by stating the mutual purpose you both have and thinking before hand -what is the worse this person think I am saying and use contrast to say what you mean and not mean like I’m not accusing you of lying but I want to get the facts. Start with the facts (how you start, the first 10 seconds are crucial and set the tone for the confrontation it should start and end with a tentative question) and by ending with a question, it helps diagnose the problem. After you listen, look for motivation and ability. Make it motivating and make it easy for them and this has to do more with work , them personal relationships. The book says look at six sources of influence.
After the confrontation- AGREE ON A PLAN AND FOLLOW UP. This basically means that you can tell the person, I can count on you for support – most important, Who does what , when and who will follow up and ask the question, are we leaving out any barriers or unforeseen things. Let discuss this in 30 days and we where we are, this is very important-remember mutual purpose.
And the side bar, STAY FOCUS AND FLEXIBLE, and what that means, they might throw in another problem and you have to decide deal with the new problem, is it more serious (if you do, you bookmark the original problem and say we’ll get back to that later, let discuss this new situation I was not aware of) , if the new problem is a small or distracting tactic, you get back to the original problem.
I love this book, Buy it, read it and it will definitely improve your life with people.
.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.