کتاب الکترونیکی

خلاقیت و نوآوری در تیم های سازمانی سازمان و مدیریت لیا (گالینگور)) (مجموعه سازمان و مدیریت)

Creativity and Innovation in Organizational Teams  Lea's Organization and Management (Hardcover)) (Series in Organization and Management)

دانلود کتاب Creativity and Innovation in Organizational Teams Lea’s Organization and Management (Hardcover)) (Series in Organization and Management) (به فارسی: خلاقیت و نوآوری در تیم های سازمانی سازمان و مدیریت لیا (گالینگور)) (مجموعه سازمان و مدیریت)) نوشته شده توسط «Hoon-Seok Choi Leigh L. Thompson»


اطلاعات کتاب خلاقیت و نوآوری در تیم های سازمانی سازمان و مدیریت لیا (گالینگور)) (مجموعه سازمان و مدیریت)

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum Associates

نویسنده: Hoon-Seok Choi Leigh L. Thompson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 281

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0805849688 , 9780805849684

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خلاقیت و نوآوری در تیم های سازمانی سازمان و مدیریت لیا (گالینگور)) (مجموعه سازمان و مدیریت)

خلاقیت و نوآوری در تیم های سازمانی از کنفرانسی در دانشکده مدیریت کلوگ در ژوئن 2003 که خلاقیت و نوآوری در گروه ها و سازمان ها را پوشش می داد، نشات گرفت. هر فصل از کتاب توسط یک متخصص نوشته شده است و نظریه اصلی در مورد فرآیندهای خلاق در سازمان ها را پوشش می دهد. سازماندهی متن منعکس کننده این تصور دیرینه است که خلاقیت در دنیای کار نتیجه مشترک سه نیروی وابسته به هم است – تفکر فردی، فرآیندهای گروهی و محیط سازمانی. بخش اول مکانیسم‌های شناختی اساسی را بررسی می‌کند که زیربنای تفکر خلاق است، و شامل فصل‌هایی است که مبانی شناختی خلاقیت را مورد بحث قرار می‌دهد، یک مدل شبکه شناختی خلاقیت که توضیح می‌دهد چگونه و چرا راه‌حل‌های خلاقانه در ذهن انسان شکل می‌گیرد، و مفهومی نوآورانه از «خلاقیت» را وارد می‌کند. الگوهایی برای مطالعه تولید ایده خلاق در زمینه مذاکره. بخش دوم به درک چگونگی تولید ایده های خلاقانه و اجرای نوآوری توسط گروه ها و تیم ها در محیط های سازمانی اختصاص دارد. در نهایت، بخش سوم شامل سه فصل است که نقش بافت اجتماعی و سازمانی را که در آن تلاش‌های خلاقانه انجام می‌شود، مورد بحث قرار می‌دهد. این کتاب دارای ترکیبی قوی بین المللی از بورس تحصیلی است و شامل مفاهیم تجاری واضح بر اساس تحقیقات علمی است. این رشته‌های روان‌شناسی، شناخت و تئوری کسب‌وکار را در یک متن ترکیب می‌کند.


Creativity and Innovation in Organizational Teams stemmed from a conference held at the Kellogg School of Management in June 2003 covering creativity and innovation in groups and organizations. Each chapter of the book is written by an expert and covers original theory about creative processes in organizations. The organization of the text reflects a longstanding notion that creativity in the world of work is a joint outcome of three interdependent forces—individual thinking, group processes, and organizational environment. Part I explores basic cognitive mechanisms that underlie creative thinking, and includes chapters that discuss cognitive foundations of creativity, a cognitive network model of creativity that explains how and why creative solutions form in the human mind, and imports a ground-breaking concept of “creativity templates” to the study of creative idea generation in negotiation context. The second part is devoted to understanding how groups and teams in organizational settings produce creative ideas and implement innovations. Finally, Part III contains three chapters that discuss the role of social, organizational context in which creative endeavors take place. The book has a strong international mix of scholarship and includes clear business implications based on scientific research. It weds the disciplines of psychology, cognition, and business theory into one text.

دانلود کتاب «خلاقیت و نوآوری در تیم های سازمانی سازمان و مدیریت لیا (گالینگور)) (مجموعه سازمان و مدیریت)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.