کتاب الکترونیکی

تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی

Contemporary research in e-branding

دانلود کتاب Contemporary research in e-branding (به فارسی: تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی) نوشته شده توسط «Subir Bandyopadhyay – Subir Bandyopadhyay»


اطلاعات کتاب تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Information Science Reference

نویسنده: Subir Bandyopadhyay – Subir Bandyopadhyay

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 379

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9781599048130 , 1599048132 , 9781599048154 , 1599048159

توضیحات کتاب تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی

بازاریابی از طریق اینترنت مستلزم یک بعد کاملاً جدید است که در آن مشتری را درگیر می کند. برای موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی، شرکت ها باید از قدرت بازاریابی آنلاین برای دستیابی به پتانسیل نامحدود مصرف کنندگان در سراسر جهان استفاده کنند.

تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی، تحقیقات پیشرفته‌ای را در مورد موضوع نوظهور اینترنت به عنوان یک پلت فرم سازماندهی مرکزی برای یکپارچه‌سازی ارتباطات بازاریابی فراهم می‌کند. این منبع مرجع برتر، با ترکیب دیدگاه‌های جهانی از دانشگاهیان و متخصصان بازاریابی و فناوری وب در یک اثر مرجع چند رشته‌ای، دیدگاه معتبری را در مورد برندسازی الکترونیکی به محققان، محققان و متخصصان ارائه می‌دهد تا دید و موفقیت شرکت‌ها را در همه حوزه‌های تجاری افزایش دهد.


Marketing over the Internet implies a whole new dimension in which to engage the consumer. To remain successful in today s digital world, companies must harness the power of online marketing to reach the unlimited potential of consumers worldwide.

Contemporary Research in E-Branding provides cutting-edge research on the emergent issue of the Internet as a central organizing platform for integrating marketing communications. Combining global perspectives from marketing and Web technology academics and experts into one multidisciplinary reference work, this Premier Reference Source offers researchers, scholars, and practitioners an authoritative view on e-Branding to increase the visibility and success of companies in all business realms.

دانلود کتاب «تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.