کتاب الکترونیکی

سرمایه گذاری بر دانش

Capitalizing on Knowledge

دانلود کتاب Capitalizing on Knowledge (به فارسی: سرمایه گذاری بر دانش) نوشته شده توسط «David Skyrme»


اطلاعات کتاب سرمایه گذاری بر دانش

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: David Skyrme

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 354

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780750650113 , 0750650117

توضیحات کتاب سرمایه گذاری بر دانش

بسیاری از سازمان ها مدیریت دانش را به عنوان منبع مزیت استراتژیک پذیرفته اند. اما در حال حاضر مردم می‌پرسند: «بعد چه خواهد شد؟» به همین ترتیب تقریباً هر سازمان بزرگی به شدت درگیر تجارت الکترونیکی و تبدیل سازمان‌های خود به کسب‌وکارهای الکترونیکی است. در حال حاضر بیشتر تجارت الکترونیک بر فروش محصولات و خدمات سنتی از طریق رسانه جدید اینترنت متمرکز شده است. با این حال، هرچه یک سازمان بیشتر به یک تجارت الکترونیکی تبدیل شود، بیشتر می تواند از جریان های دانش بین خود و بازار خود بهره برداری کند. این کتاب دو رشته دانش و کسب و کار الکترونیکی را به حوزه نوظهوری که این کتاب K-business نامیده است، گرد هم می‌آورد. K-business کسب و کاری است که دارایی های دانش یک سازمان را به محصولات و خدمات دانش تبدیل می کند و از اینترنت برای بازاریابی و ارائه آن ها به صورت آنلاین استفاده می کند. علیرغم جدید بودن، گروه دلفی پیش‌بینی کرده است که طی 5 سال آینده تجارت الکترونیک اطلاعات شخص به فرد (یکی از جنبه‌های اصلی کسب‌وکار k) به یک تجارت 5 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد که 50 میلیارد دلار از فروش محصولات و خدمات دیگر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هدف سرمایه‌گذاری بر دانش این است که به متخصصان و مدیران بینش‌های اولیه در مورد چگونگی توسعه کسب‌وکارهای موفق K ارائه دهد. این یک دیدگاه انتقادی و متعادل از بلوک‌های سازنده یک کسب‌وکار k از جمله تولید دانش، فعال‌کننده‌های تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی دارد. این درس از موفقیت ها و شکست ها در چشم انداز dot.com و از پیشگامان اولیه بازارهای دانش می گیرد. سبک نوشتن علاقه و خوانایی را ایجاد می کند که توسط نمودارها، تصاویر صفحه نمایش، چک لیست ها و چارچوب ها پشتیبانی می شود. برای برانگیختن تفکر و تصمیم گیری «نکات قابل تأمل» وجود دارد. پنج مطالعه موردی و بیش از 50 مثال گویا بینش هایی را در مورد کاربرد مفاهیم کتاب ارائه می دهند. هیچ کتاب دیگری تمام عناصر یک کسب‌وکار k را در یک مکان گرد هم نمی‌آورد تا همراهی فکری و در عین حال کاربردی برای کسانی که می‌خواهند از دانش خود استفاده کنند، ارائه دهد. نشان می دهد که چگونه همپوشانی دو رشته با سابقه کسب و کار الکترونیک و مدیریت دانش باعث ایجاد فرصت های جدید K-Business می شود.


Many organizations are embracing knowledge management as a source of strategic advantage. But already people are asking: ”what comes next?” Likewise almost every large organization is heavily involved in e-commerce and turning their organizations into e-businesses. At the moment most e-commerce is focused on selling traditional products and services through the new medium of the Internet. However, the more an organization evolves into an e-business, the more they can exploit knowledge flows between themselves and their marketplace. This book draws together the two strands of knowledge and e-business into the emerging field that this book has called k-business. A k-business is one that turns an organization’s knowledge assets into knowledge products and services and uses the Internet to market and deliver them online. Despite its newness, the Delphi Group have forecast that within 5 years person-to-person information e-commerce (a major aspect of k-business) will be a $5 billion business leveraging $50 billion in sales of other products and services. Capitalizing on Knowledge aims to give professionals and managers early insights into how to develop successful k-businesses. It takes a critical and balanced view of the building blocks of a k-business including knowledge productizing, e-commerce enablers and Internet marketing. It draws on lessons from successes and failures in the dot.com landscape and of the early pioneers of knowledge markets. The writing style engenders interest and readability supported by diagrams, screen images, check lists and frameworks. There are ‘points to ponder’ to stimulate thinking and decision-making. Five case studies and over 50 illustrative examples provide insights into the application of the book’s concepts. No other book brings all the elements of a k-business together in one place to provide a thought provoking yet practical companion for those who want to capitalize on their knowledge. Demonstrates how the overlap of the two high profile strands of e-business and knowledge management is creating new k-business opportunities Describes new business models for marketing knowledge over the Internet Provides practical guidelines for packaging knowledge and participating in knowledge markets.

دانلود کتاب «سرمایه گذاری بر دانش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.