دانلود کتاب Business without borders: a strategic guide to global marketing (به فارسی: تجارت بدون مرز: راهنمای استراتژیک برای بازاریابی جهانی) نوشته شده توسط «Donald A. DePalma»
اطلاعات کتاب تجارت بدون مرز: راهنمای استراتژیک برای بازاریابی جهانی
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Donald A. DePalma
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 288
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0471204692 , 9780471204695 , 9780471228073
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب تجارت بدون مرز: راهنمای استراتژیک برای بازاریابی جهانی
تمجید برای کسب و کار بدون مرز
“دان دی پالما جامع ترین راهنمای شرکت ها برای رقابت در عصر جهانی شدن را در اختیار ما قرار داده است. کسب و کار بدون مرز کمک برجسته ای به مدیریت در عصر جهانی با اطلاعات عملی در مورد مهارت ها و مهارت ها است. دانش مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک بازیگر موثر در بازار جهانی است. این برای مدیرانی است که به دنبال رهبری شرکت های خود در اقتصاد مبتنی بر دانش هستند. – عباس جی. علی، دکترا، مدیر اجرایی انجمن آمریکایی برای رقابت، استاد و مدیر دانشکده مدیریت بینالملل دانشگاه ایندیانا پنسیلوانیا
«دان در یکی از سختترین چالشهای پیش روی شرکتهای بزرگ پیشروی میکند. توصیههای تازه و کاربردی. واضح است که جنگ اقتصادی بعدی در «قاره هشتم» انجام خواهد شد – این کتاب راهبردهایی را نشان میدهد که در نبردهای آینده پیروز خواهند شد.» – جرج اف. کلونی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Forrester Research, Inc.
“اکنون بیش از هر زمان دیگری، مدیران نیاز به ایجاد یک پرونده تجاری قوی برای هدف قرار دادن بازارهای جهانی دارند. دان دی پالما از تجربه دست اول با ده ها شرکت می نویسد، و او بهطور ماهرانه چالشها و مزایای «جهانی شدن» را میسنجید. کسبوکار بدون مرز، بینشها و تحلیلهایی ضروری را ارائه میکند که به هر شرکت بزرگی کمک میکند تا یک استراتژی بینالمللی سودمند ایجاد کند.» -مری جی کرونین، استاد دکترای مدیریت، کالج بوستون
“Don DePalma has provided us with the most comprehensive guide for corporations to compete in the era of globalization. Business Without Borders is an outstanding contribution to managing in the global era, with practical information on the skills and knowledge needed to become an effective player in the global marketplace. This is a must-read for managers who seek to lead their corporations in the knowledge-based economy.” –Abbas J. Ali, PhD, Executive Director of American Society for Competitiveness Professor and Director School of International Management Indiana University of Pennsylvania
“Don goes head-on at one of the most difficult challenges facing large corporations–and comes up with fresh, actionable advice. It’s clear that the next economic war will be fought on the ‘Eighth Continent’–this book reveals the strategies that will win the coming battles.” –George F. Colony, Chairman and CEO Forrester Research, Inc.
“Now more than ever, managers need to make a strong business case for targeting global markets. Don DePalma writes from first- hand experience with dozens of companies, and he expertly weighs the challenges and the benefits of ‘going global.’ Business Without Borders provides essential insights and analysis that will help any size corporation craft a rewarding international strategy.” –Mary J. Cronin, PhD Professor of Management, Boston College
دانلود کتاب «تجارت بدون مرز: راهنمای استراتژیک برای بازاریابی جهانی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.