کتاب الکترونیکی

ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری

Building Customer-Based Project Organizations

دانلود کتاب Building Customer-Based Project Organizations (به فارسی: ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری) نوشته شده توسط «Jeffrey K. Pinto – Pekka Rouhiainen»


اطلاعات کتاب ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری

موضوع اصلی: ساخت و ساز

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Jeffrey K. Pinto – Pekka Rouhiainen

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 248

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0471385093 , 9780471385097 , 9780471437680

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری

چگونه سازمان‌های برنده مانند جنرال الکتریک، اریکسون و نوکیا از مدیریت پروژه برای کاهش زمان عرضه به بازار، کاهش هزینه‌های موجودی و تامین‌کننده و به حداقل رساندن منسوخ شدن خطوط تولید خود استفاده می‌کنند؟ چرا بسیاری از شرکت‌ها هنگام تلاش برای انجام همین کار شکست می‌خورند؟ در ساخت سازمان‌های پروژه مبتنی بر مشتری، دو استاد مدیریت پروژه بین‌المللی شناخته شده رازهای پشت این موفقیت‌های شگفت‌انگیز را آشکار می‌کنند. جفری پینتو و پکا روحیاینن نشان می‌دهند که ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتری، کلید مدیریت پروژه موفق است، روش و استراتژی پیاده‌سازی را ارائه می‌کنند که شرکت‌ها می‌توانند از آن برای ساده‌سازی عملیات توسعه و زنجیره تامین خود استفاده کنند. این کتابچه راهنمای موفقیت، مدیران پروژه را نشان می‌دهد. چگونه: * مشتری را در مرکز استراتژی عملیاتی شرکت قرار دهید * از نیازهای مشتری برای پیشبرد توسعه پروژه و مدیریت زنجیره تامین استفاده کنید * ارزش بیشتری را به مشتری و کسب و کار ارائه دهید * با پیروی از موارد واضح بیان شده، کارایی، پاسخگویی و سودآوری را افزایش دهید. اصول و روش‌شناسی ارائه‌شده در ساخت سازمان‌های پروژه مبتنی بر مشتری، شرکت‌ها در هر بخش تجاری می‌توانند برای اولین بار آن را به درستی انجام دهند و روابط بلندمدت با مشتری ایجاد کنند که سودآوری را در آینده افزایش دهد.


How do winning organizations such as General Electric, Ericsson, and Nokia use project management to reduce time to market, trim inventory and supplier costs, and minimize obsolescence in their product lines? Why do so many companies fail when trying to do the same?In Building Customer-Based Project Organizations, two inter-nationally recognized project management gurus reveal the secrets behind these fabulous successes. Jeffrey Pinto and Pekka Rouhiainen demonstrate that building and maintaining long-term customer relationships is the key to successful project management, offering a method and an implementation strategy that companies can use to streamline their development and supply chain operations.This manual for success shows project managers how to: * Place the customer at the center of the company’s operational strategy * Use customer needs to drive project development and supply chain management * Deliver greater value to the customer and the business * Increase efficiency, responsiveness, and profitability By following the clearly stated principles and methodology presented in Building Customer-Based Project Organizations, companies in any business sector can “get it right” the first time and build long-term customer relationships that will continue to increase profitability far into the future.

دانلود کتاب «ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.