دانلود کتاب Building Customer-Based Project Organizations (به فارسی: ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری) نوشته شده توسط «Jeffrey K. Pinto – Pekka Rouhiainen»
اطلاعات کتاب ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری
موضوع اصلی: ساخت و ساز
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Jeffrey K. Pinto – Pekka Rouhiainen
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 248
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0471385093 , 9780471385097 , 9780471437680
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری
چگونه سازمانهای برنده مانند جنرال الکتریک، اریکسون و نوکیا از مدیریت پروژه برای کاهش زمان عرضه به بازار، کاهش هزینههای موجودی و تامینکننده و به حداقل رساندن منسوخ شدن خطوط تولید خود استفاده میکنند؟ چرا بسیاری از شرکتها هنگام تلاش برای انجام همین کار شکست میخورند؟ در ساخت سازمانهای پروژه مبتنی بر مشتری، دو استاد مدیریت پروژه بینالمللی شناخته شده رازهای پشت این موفقیتهای شگفتانگیز را آشکار میکنند. جفری پینتو و پکا روحیاینن نشان میدهند که ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتری، کلید مدیریت پروژه موفق است، روش و استراتژی پیادهسازی را ارائه میکنند که شرکتها میتوانند از آن برای سادهسازی عملیات توسعه و زنجیره تامین خود استفاده کنند. این کتابچه راهنمای موفقیت، مدیران پروژه را نشان میدهد. چگونه: * مشتری را در مرکز استراتژی عملیاتی شرکت قرار دهید * از نیازهای مشتری برای پیشبرد توسعه پروژه و مدیریت زنجیره تامین استفاده کنید * ارزش بیشتری را به مشتری و کسب و کار ارائه دهید * با پیروی از موارد واضح بیان شده، کارایی، پاسخگویی و سودآوری را افزایش دهید. اصول و روششناسی ارائهشده در ساخت سازمانهای پروژه مبتنی بر مشتری، شرکتها در هر بخش تجاری میتوانند برای اولین بار آن را به درستی انجام دهند و روابط بلندمدت با مشتری ایجاد کنند که سودآوری را در آینده افزایش دهد.
دانلود کتاب «ساخت سازمان های پروژه مبتنی بر مشتری»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)