کتاب الکترونیکی

برندها: آرم های اقتصاد جهانی

Brands: The Logos of the Global Economy

دانلود کتاب Brands: The Logos of the Global Economy (به فارسی: برندها: آرم های اقتصاد جهانی) نوشته شده توسط «Celia Lury»


اطلاعات کتاب برندها: آرم های اقتصاد جهانی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Celia Lury

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 225

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0415251826 , 9780415251822 , 9780203495025 , 0203495020 , 0203598660 , 0415251834

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برندها: آرم های اقتصاد جهانی

برندها همه جا هستند: در هوا، در خیابان های مرتفع، در آشپزخانه، در تلویزیون و شاید حتی روی پاهای شما. اما آنها چه هستند؟ نام تجاری، نقطه اتصال شرکت و مصرف کننده، به یکی از نیروهای فرهنگی کلیدی عصر ما و یکی از مهم ترین ابزارهای جهانی شدن تبدیل شده است. این کتاب تجزیه و تحلیل دقیق و مبتکرانه ای از نام تجاری ارائه می دهد که با مثال های زیادی نشان داده شده است، این کتاب استدلال می کند که برندها: * واسطه عرضه و تقاضای محصولات و خدمات در اقتصاد جهانی * چارچوب فعالیت های بازار با عملکرد به عنوان یک رابط * ارتباط برقرار می کنند. به طور تعاملی، به طور انتخابی ترویج و جلوگیری از ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان * به عنوان یک ارز عمومی عمل می کند و در عین حال از نظر قانونی به عنوان مالکیت خصوصی در قانون محافظت می شود * ایجاد حس، کیفیت و تأثیر در محاسبات کمی بازار * سازماندهی منطق جریان های جهانی محصولات، افراد، تصاویر و رویدادها خواندن این کتاب برای دانشجویان جامعه شناسی، مطالعات فرهنگی و مصرف ضروری خواهد بود.


Brands are everywhere: in the air, on the high-street, in the kitchen, on television and, maybe even on your feet. But what are they? The brand, that point of connection between company and consumer, has become one of the key cultural forces of our time and one of the most important vehicles of globalization. This book offers a detailed and innovative analysis of the brand Illustrated with many examples, the book argues that brands: * mediate the supply and demand of products and services in a global economy * frame the activities of the market by functioning as an interface * communicate interactively, selectively promoting and inhibiting communication between producers and consumers * operate as a public currency while being legally protected as private property in law * introduce sensation, qualities and affect into the quantitative calculations of the market * organize the logics of global flows of products, people, images and events. This book will be essential reading for students of sociology, cultural studies and consumption.

دانلود کتاب «برندها: آرم های اقتصاد جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.