دانلود کتاب Brands: The Logos of the Global Economy (به فارسی: برندها: آرم های اقتصاد جهانی) نوشته شده توسط «Celia Lury»
اطلاعات کتاب برندها: آرم های اقتصاد جهانی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Celia Lury
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 225
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0415251826 , 9780415251822 , 9780203495025 , 0203495020 , 0203598660 , 0415251834
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برندها: آرم های اقتصاد جهانی
برندها همه جا هستند: در هوا، در خیابان های مرتفع، در آشپزخانه، در تلویزیون و شاید حتی روی پاهای شما. اما آنها چه هستند؟ نام تجاری، نقطه اتصال شرکت و مصرف کننده، به یکی از نیروهای فرهنگی کلیدی عصر ما و یکی از مهم ترین ابزارهای جهانی شدن تبدیل شده است. این کتاب تجزیه و تحلیل دقیق و مبتکرانه ای از نام تجاری ارائه می دهد که با مثال های زیادی نشان داده شده است، این کتاب استدلال می کند که برندها: * واسطه عرضه و تقاضای محصولات و خدمات در اقتصاد جهانی * چارچوب فعالیت های بازار با عملکرد به عنوان یک رابط * ارتباط برقرار می کنند. به طور تعاملی، به طور انتخابی ترویج و جلوگیری از ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان * به عنوان یک ارز عمومی عمل می کند و در عین حال از نظر قانونی به عنوان مالکیت خصوصی در قانون محافظت می شود * ایجاد حس، کیفیت و تأثیر در محاسبات کمی بازار * سازماندهی منطق جریان های جهانی محصولات، افراد، تصاویر و رویدادها خواندن این کتاب برای دانشجویان جامعه شناسی، مطالعات فرهنگی و مصرف ضروری خواهد بود.
دانلود کتاب «برندها: آرم های اقتصاد جهانی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.