کتاب الکترونیکی

کارناوال تلخ

Bitter Carnival

دانلود کتاب Bitter Carnival (به فارسی: کارناوال تلخ) نوشته شده توسط «Michael Andre Bernstein»


اطلاعات کتاب کارناوال تلخ

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Princeton University Press

نویسنده: Michael Andre Bernstein

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1992

تعداد صفحه: 253

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0691069395 , 9780691069395 , 9781400811045

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب کارناوال تلخ

چارلز منسون قاتل دسته جمعی به خود می بالید: “شما مردم به زندگی خود اهمیت می دهید. خوب، زندگی من هرگز برای کسی مهم نبوده است. من هیچ گناهی در مورد هیچ چیز ندارم.” این بچه‌هایی که با چاقو به سمت شما می‌آیند، بچه‌های شما هستند. شما به آنها یاد دادید. وقتی یک قاتل واقعی جامعه ای را که وحشیانه کرده است متهم می کند، ما شوکه می شویم، اما وقتی یک شورشی، یاغی یا هیولای خیالی به زبان می آورد، از همان اتهامات هیجان زده می شویم. در کارناوال تلخ، مایکل آندر برنشتاین این تضاد را بررسی می کند و شخصیت جدیدی را تعریف می کند: قهرمان پست. قهرمان آبجکت که در محل تلاقی رقابت و انطباق ایستاده است، فضای منطقاً غیرممکن ایجاد شده توسط تلاقی شیطان و خدمتگزار را اشغال می کند. برنشتاین نشان می‌دهد که ما قهرمان بدبخت را قهرمان می‌کنیم، زیرا او نشان‌دهنده قراردادی است که به یکی از عناصر اصلی اسطوره‌های رایج ما تبدیل شده است، همان‌طور که در فرهنگ توده‌ای فریبنده است و در هنر عالی. حرکت از بررسی طنز کلاسیک لاتین. از طریق تحلیل های کاملاً جدید دیدرو، داستایوفسکی و کلین. و با شهادت چارلز منسون در دادگاه به اوج خود می رسد، کارناوال تلخ بازخوانی تجدیدنظرطلبانه ای از کل سنت «گفت و گوی کیوانی» بین اربابان و بردگان، پادشاهان و احمقان، فیلسوفان و دیوانگان، شهروندان و بدخواهان ارائه می دهد. قدرت ظاهراً احیاکننده کارناوالسک را به چالش می کشد و تقوای رادیکالیسم اتوپیایی را که در تفکر دانشگاهی معاصر مد شده است به چالش می کشد. وضوح استدلال و سبک ادبی آن ما را وادار می کند تا با معضلی قدرتمند روبرو شویم که برخی از محوری ترین موضوعات در مطالعات ادبی، اخلاق، تاریخ فرهنگی و نظریه انتقادی امروز را درگیر می کند.


“You people put importance on your lives. Well, my life has never been important to anyone. I haven’t got any guilt about anything,” bragged the mass-murderer Charles Manson. “These children that come at you with knives, they are your children. You taught them. I didn’t teach them. . . . They are running in the streets–and they are coming right at you!” When a real murderer accuses the society he has brutalized, we are shocked, but we are thrilled by the same accusations when they are mouthed by a fictional rebel, outlaw, or monster. In Bitter Carnival, Michael Andr Bernstein explores this contradiction and defines a new figure: the Abject Hero. Standing at the junction of contestation and conformity, the Abject Hero occupies the logically impossible space created by the intersection of the satanic and the servile. Bernstein shows that we heroicize the Abject Hero because he represents a convention that has become a staple of our common mythology, as seductive in mass culture as it is in high art. Moving from an examination of classical Latin satire; through radically new analyses of Diderot, Dostoevsky, and Cline; and culminating in the courtroom testimony of Charles Manson, Bitter Carnival offers a revisionist rereading of the entire tradition of the “Saturnalian dialogue” between masters and slaves, monarchs and fools, philosophers and madmen, citizens and malcontents. It contests the supposedly regenerative power of the carnivalesque and challenges the pieties of utopian radicalism fashionable in contemporary academic thinking. The clarity of its argument and literary style compel us to confront a powerful dilemma that engages some of the most central issues in literary studies, ethics, cultural history, and critical theory today.

دانلود کتاب «کارناوال تلخ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.