کتاب الکترونیکی

خط لوله توسعه دارایی های بازی سه بعدی: یاد بگیرید که از مایا تا یونیتی ادغام شوید

Beginning 3D Game Assets Development Pipeline: Learn to Integrate from Maya to Unity

دانلود کتاب Beginning 3D Game Assets Development Pipeline: Learn to Integrate from Maya to Unity (به فارسی: خط لوله توسعه دارایی های بازی سه بعدی: یاد بگیرید که از مایا تا یونیتی ادغام شوید) نوشته شده توسط «Nova Villanueva»


اطلاعات کتاب خط لوله توسعه دارایی های بازی سه بعدی: یاد بگیرید که از مایا تا یونیتی ادغام شوید

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Nova Villanueva

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 339

حجم فایل: 35.69 مگابایت

کد کتاب: 1484271955 , 9781484271957

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب خط لوله توسعه دارایی های بازی سه بعدی: یاد بگیرید که از مایا تا یونیتی ادغام شوید

این آموزش مبتنی بر پروژه، ایجاد دارایی های سه بعدی در یک موتور بازی، از مفهوم تا اجرا را پوشش می دهد. شما خط لوله سه بعدی را با استفاده از Maya و Substance Painter یاد خواهید گرفت که برنامه های استاندارد صنعتی هستند که برای تولید محتوا در توسعه بازی استفاده می شوند. همچنین می‌دانید که چگونه آنها را اضافه کنید و در Unity با آنها کار کنید.
کتاب با نگاهی کلی به تولید بازی‌سازی و نقش‌های مختلف در ایجاد دارایی‌ها آغاز می‌شود. سپس، با شروع با مایا، یاد می گیرید که چگونه با یک مفهوم شروع کنید و آن را در کل خط تولید بگذرانید: مش پایه، نقشه برداری UV، پلی بالا، بافت، ریگینگ و انیمیشن. شما در کل کتاب روی یک پروژه دارایی کار خواهید کرد تا بفهمید چگونه یک مرحله به مرحله بعدی منتهی می شود. در نهایت، قرار دادن دارایی و ادغام در Unity را پوشش خواهید داد.

آنچه خواهید آموخت

  • Build دانش کامل در مورد گردش کار تولید دارایی بازی های سه بعدی
  • درک اینکه چگونه هر مرحله به مرحله بعدی منتهی می شود
  • بدانید چگونه دارایی های سه بعدی در Unity پیاده سازی می شوند
  • Texture مدل سه بعدی را تنظیم و متحرک کنید
  • صادرات و وارد کردن دارایی یا مدل سه بعدی
  • درک فرآیند طراحی تکراری


این کتاب برای چه کسانی است

هنرمندان سه بعدی، از مبتدی تا متخصص، که علاقه مند به یادگیری سه بعدی هستند خط لوله تولید دارایی های بازی به طور کلی


This project-based tutorial covers the creation of 3D assets in a game engine, from concept to implementation. You will learn the 3D pipeline using Maya and Substance Painter, which are industry-standard programs used for content creation in game development. You also will know how to add them and work with them in Unity.
The book begins with an overall look at the production of game development and the different roles in creating assets. Then, starting with Maya, you learn how to start with a concept and take it through the entire production pipeline: base mesh, UV mapping, high poly, texturing, rigging, and animation. You will be working on one asset project throughout the entire book to understand how one phase leads to the next one. Lastly, you will cover asset placement and integration into Unity.

What You Will Learn

  • Build a thorough knowledge of the 3D game asset production workflow
  • Understand how each phase leads up to the next one
  • Know how 3D assets are implemented into Unity
  • Texture, rig, and animate the 3D model
  • Export and import the 3D asset or model
  • Understand the iterative design process


Who This Book Is For

3D artists, from beginners to specialists, who are interested in learning the 3D production pipeline of game assets as a whole

دانلود کتاب «خط لوله توسعه دارایی های بازی سه بعدی: یاد بگیرید که از مایا تا یونیتی ادغام شوید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید