دانلود کتاب B2B Brand Management (به فارسی: مدیریت برند B2B) نوشته شده توسط «Philip Kotler – Waldemar Pfoertsch – I. Michi»
اطلاعات کتاب مدیریت برند B2B
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Philip Kotler – Waldemar Pfoertsch – I. Michi
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 367
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 9783540253600 , 3540253602
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت برند B2B
از آنجایی که محصولات به طور فزاینده ای شبیه می شوند، شرکت ها به برندسازی به عنوان راهی برای ایجاد اولویت برای پیشنهادات خود روی می آورند. نام تجاری عامل اساسی در موفقیت کالاهای مصرفی معروفی مانند کوکا کولا، مک دونالد، کداک و مرسدس بوده است. در واقع، ارزش این برندها چندین برابر ارزش دفتری اموالی است که برای ساخت این برندها استفاده می شود.
اکنون زمان آن رسیده است که شرکت های صنعتی بیشتری شروع به استفاده از نام تجاری به روشی پیچیده کنند. برخی از شرکت های صنعتی پیشتاز … Caterpillar, DuPont, Siemens, GE. اما شرکت های صنعتی باید درک کنند که برندسازی بسیار فراتر از نام گذاری برای مجموعه ای از پیشنهادات است. برندسازی به معنای قول دادن به این است که پیشنهاد شرکت باعث ایجاد و ارائه سطح مشخصی از عملکرد خواهد شد. وعده پشت نام تجاری به نیروی محرک تمام فعالیت های شرکت و شرکای آن تبدیل می شود. بنابراین اگر موتورولا کیفیت شش سیگما را وعده دهد، همه در موتورولا به ایجاد و ارائه این سطح از عملکرد سوق داده میشوند.
بنابراین برندسازی راهی است که یک شرکت باید طی کند تا مشخص کند چه چیزی میخواهد در آن عالی باشد و چگونه پیشنهاداتش با رقبا متفاوت است. برندسازی بیان بیرونی تصمیمات قبلی شرکت در موقعیتیابی محصولات و بیان ارزشهای پیشنهادی خود برای خریداران است. وقتی برندینگ کار می کند، فروشندگان وارد دفاتر مشتریانی می شوند که از قبل شناخته شده و مورد احترام هستند و آماده شنیدن آنها هستند.
کتاب ما یکی از اولین کتاب هایی است که عمیقاً به هنر و علم برندسازی محصولات صنعتی می پردازد. ما مفاهیم، تئوری و دهها مورد را ارائه میکنیم که نشاندهنده برندسازی موفق کالاهای صنعتی است.
As products become increasingly similar, companies are turning to branding as a way to create a preference for their offerings. Branding has been the essential factor in the success of well-known consumer goods such as Coca Cola, McDonald’s, Kodak, and Mercedes. In fact, these brands are worth many times more than the book value of the property used to make these brands.
Now it is time for more industrial companies to start using branding in a sophisticated way. Some industrial companies have led the way… Caterpillar, DuPont, Siemens, GE. But industrial companies must understand that branding goes far beyond building names for a set of offerings. Branding is about promising that the company’s offering will create and deliver a certain level of performance. The promise behind the brand becomes the motivating force for all the activities of the company and its partners. Thus if Motorola promises six sigma quality, then everyone at Motorola is driven to create and deliver this level of performance.
Thus branding is the road that a company must travel to define what it wants to be excellent at and how its offerings differ from competitors. Branding is the outward expression of the company’s earlier decisions on positioning its products and articulating its value propositions to buyers. When branding works, the sales people enter the offices of customers already well-known and respected who stand ready to give them a hearing.
Our book is one of the first to probe deeply into the art and science of branding industrial products. We provide the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.