کتاب الکترونیکی

اسباب بازی ها و بازی های آپالاچی از A تا Z

Appalachian Toys and Games from A to Z

دانلود کتاب Appalachian Toys and Games from A to Z (به فارسی: اسباب بازی ها و بازی های آپالاچی از A تا Z) نوشته شده توسط «Linda Hager Pack – Pat Banks (illustrator)»


اطلاعات کتاب اسباب بازی ها و بازی های آپالاچی از A تا Z

موضوع اصلی: کتاب های کودکان – تاریخ

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University Press of Kentucky

نویسنده: Linda Hager Pack – Pat Banks (illustrator)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 49

حجم فایل: 152.47 مگابایت

کد کتاب: 0813141052 , 9780813141053

توضیحات کتاب اسباب بازی ها و بازی های آپالاچی از A تا Z

از نویسنده و تصویرگر A برای آپالاشیا است! The Alphabet Book of Appalachian Heritage یک کتاب جدید و زیبا ارائه می شود که خوانندگان را در تمام سنین به وجد خواهد آورد.

اسباب بازی ها و بازی های آپالاچی از A تا Z زمانی را جشن می گیرد که سرگرمی به جای باتری و برق، با تخیل و خلاقیت تامین می شد. . از عروسک‌های سیب (که با دقت از سیب‌های تابستانی ساخته شده‌اند) تا هوس‌بازی‌ها (اسباب‌بازی‌های گردابی که از چوب‌های جمع‌شده در جنگل حکاکی شده‌اند)، کودکان از دنیایی از فعالیت‌ها و اسباب‌بازی‌های جالب قرن نوزدهمی الهام می‌گیرند در حالی که درباره میراث آپالاچی و ABC می‌آموزند. نویسنده لیندا هاگر پک توضیحات مفصلی از این سرگرمی ها را با حکایات، آهنگ ها و داستان های عامیانه در هم می آمیزد. آبرنگ های پر جنب و جوش پت بنکس این سرگرمی های گرامی را زنده می کند.

این کتاب خوانندگان جوان را آگاه می‌کند و الهام‌بخش می‌کند و به بزرگسالان زمان‌های ساده‌تری را یادآوری می‌کند که در بیرون از خانه با خواهر و برادر و دوستانشان بازی می‌کردند و خودشان را سرگرم می‌کردند. اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های آپالاچی از A تا Z با نوستالژیک و با مصور فراوان، خواندنی عالی برای هر کسی است که به تاریخ و فرهنگ غنی منطقه علاقه دارد.


From the author and the illustrator of A is for Appalachia! The Alphabet Book of Appalachian Heritage comes a beautiful new book that will delight readers of all ages.

Appalachian Toys and Games from A to Z celebrates a time when fun was powered by imagination and creativity rather than by batteries and electricity. From apple dolls (carefully molded from summer apples) to whimmydiddles (whirligig toys carved from sticks gathered in the forest), children will be inspired by a world of interesting nineteenth-century activities and toys while they learn about Appalachian heritage and the ABCs. Author Linda Hager Pack interweaves detailed descriptions of these entertainments with anecdotes, songs, and folktales. Pat Banks’s vibrant watercolors bring these cherished pastimes to life.

This book will inform and inspire young readers and will remind adults of simpler times when they played outside with siblings and friends, making their own fun. Nostalgic and lavishly illustrated, Appalachian Toys and Games from A to Z is a great read for anyone interested in the region’s rich history and culture.

دانلود کتاب «اسباب بازی ها و بازی های آپالاچی از A تا Z»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید