کتاب الکترونیکی

CRM تحلیلی

Analytical CRM

دانلود کتاب Analytical CRM (به فارسی: CRM تحلیلی) نوشته شده توسط «Markus Wübben»


اطلاعات کتاب CRM تحلیلی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: gabler

نویسنده: Markus Wübben

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 286

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 3834912786 , 9783834912787

توضیحات کتاب CRM تحلیلی

مقدار روزافزون داده های مشتری در سطح فردی که توسط برنامه های وفاداری تولید می شود، چشم اندازهای جدیدی را برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باز می کند. با این حال، تحلیل‌های اخیر نشان داده است که بخش عظیمی از پروژه‌های CRM نمی‌توانند نتایج خوبی را ارائه دهند. یکی از دلایل اصلی این معضل این است که این داده ها به پردازش تحلیلی پیشرفته نیاز دارند تا به طور کامل از پتانسیل خود استفاده کنند (“CRM تحلیلی”). تحقیق و عمل هنوز در مراحل اولیه با توجه به CRM تحلیلی است.


The ever-increasing amount of individual-level customer data generated by loyalty programs opens new perspectives for customer relationship management(CRM). Yet, recent analysis have shown that a huge fraction of CRM projects fail to deliver the good at the bottom line. One of the main reasons for this dilemma is that these data require advanced analytical processing to fully leverage their potential (“analytical CRM”). Research and practice are still in its early stages with respect to analytical CRM.

دانلود کتاب «CRM تحلیلی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.