دانلود کتاب Analytical CRM (به فارسی: CRM تحلیلی) نوشته شده توسط «Markus Wübben»
اطلاعات کتاب CRM تحلیلی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: gabler
نویسنده: Markus Wübben
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 286
حجم کتاب: 1 مگابایت
کد کتاب: 3834912786 , 9783834912787
توضیحات کتاب CRM تحلیلی
مقدار روزافزون داده های مشتری در سطح فردی که توسط برنامه های وفاداری تولید می شود، چشم اندازهای جدیدی را برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باز می کند. با این حال، تحلیلهای اخیر نشان داده است که بخش عظیمی از پروژههای CRM نمیتوانند نتایج خوبی را ارائه دهند. یکی از دلایل اصلی این معضل این است که این داده ها به پردازش تحلیلی پیشرفته نیاز دارند تا به طور کامل از پتانسیل خود استفاده کنند (“CRM تحلیلی”). تحقیق و عمل هنوز در مراحل اولیه با توجه به CRM تحلیلی است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.