کتاب الکترونیکی

بازاریابی بدون سن: استراتژی هایی برای دستیابی به قلب و ذهن اکثریت مشتریان جدید

Ageless Marketing: Strategies for Reaching the Hearts and Minds of the New Customer Majority

دانلود کتاب Ageless Marketing: Strategies for Reaching the Hearts and Minds of the New Customer Majority (به فارسی: بازاریابی بدون سن: استراتژی هایی برای دستیابی به قلب و ذهن اکثریت مشتریان جدید) نوشته شده توسط «David B. Wolfe – Robert Snyder»


اطلاعات کتاب بازاریابی بدون سن: استراتژی هایی برای دستیابی به قلب و ذهن اکثریت مشتریان جدید

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: David B. Wolfe – Robert Snyder

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 384

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0793177553 , 9780793177554

توضیحات کتاب بازاریابی بدون سن: استراتژی هایی برای دستیابی به قلب و ذهن اکثریت مشتریان جدید

کتابی که مدام به آن اشاره می کنم. خیلی خوب نوشته تنها انتقاد من این است که دوست داشتم موارد یا نمونه های واقعی بیشتری را ببینم.


A book that I keep referring to. Very well written. My only criticism, I would have liked to have seen more real world cases or examples.

دانلود کتاب «بازاریابی بدون سن: استراتژی هایی برای دستیابی به قلب و ذهن اکثریت مشتریان جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.