کتاب الکترونیکی

برنامه ریزی حساب تبلیغاتی: راهنمای عملی

Advertising Account Planning: A Practical Guide

دانلود کتاب Advertising Account Planning: A Practical Guide (به فارسی: برنامه ریزی حساب تبلیغاتی: راهنمای عملی) نوشته شده توسط «Larry D. Kelley – Donald W. Jugenheimer»


اطلاعات کتاب برنامه ریزی حساب تبلیغاتی: راهنمای عملی

موضوع اصلی: بازاریابی: تبلیغات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: M.E. Sharpe

نویسنده: Larry D. Kelley – Donald W. Jugenheimer

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 169

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780765617293 , 0765617293

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب برنامه ریزی حساب تبلیغاتی: راهنمای عملی

مختصر و در عین حال جامع، این راهنمای عملی نقش حیاتی برنامه‌ریز حساب در تبلیغات را پوشش می‌دهد. نویسندگان با تکیه بر تجربه گسترده خود در این زمینه، پیشرفت منطقی کار برنامه ریزی حسابداری را از ابتدا تا انتها دنبال می کنند، از جمله درک مشتری، تعریف بازار هدف، تعریف سود، موقعیت برند، خلاصه خلاقانه و اندازه گیری موفقیت. .


Concise yet comprehensive, this practical guide covers the critical role of the account planner in advertising. Drawing on their extensive experience in the field, the authors follow the logical progression of the account-planning task from start to finish, including understanding the customer, defining the target market, defining the benefit, brand positioning, the creative brief, and measuring success.

دانلود کتاب «برنامه ریزی حساب تبلیغاتی: راهنمای عملی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.