کتاب الکترونیکی

نحوه بازاریابی کتاب: راهنمای اساسی برای به حداکثر رساندن سود و …

How to Market Books: The Essential Guide to Maximizing Profit and..

دانلود کتاب How to Market Books: The Essential Guide to Maximizing Profit and.. (به فارسی: نحوه بازاریابی کتاب: راهنمای اساسی برای به حداکثر رساندن سود و …) نوشته شده توسط «Alison Baverstock»


اطلاعات کتاب نحوه بازاریابی کتاب: راهنمای اساسی برای به حداکثر رساندن سود و …

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Alison Baverstock

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 337

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780749450205 , 0749450207

توضیحات کتاب نحوه بازاریابی کتاب: راهنمای اساسی برای به حداکثر رساندن سود و …

Книга How to Marketing Books: The Essential Guide to Maximizing Profit and… How to Marketing Books: The Essential Guide to Maximizing Profit and Exploiting All Channels to MarketКниги English литература Автор: Alison Baverstock Год издания: 2008 فرمت: pdf صفحه Страниц: 324 حجم: 1,5 Mb ISBN: 0749450207 نام: انگلیسی0 (گل: 0) امتیاز: کتاب چگونه به بازار عرضه شود، که اکنون در چهارمین ویرایش خود قرار دارد، برای سالیان متمادی مکانی بوده است که متخصصان انتشارات برای مشاوره در مورد به حداکثر رساندن درآمد و دریافت مشاوره مراجعه می کنند. به حداقل رساندن هزینه ها این کتاب پاسخ‌هایی را برای بازاریاب ارائه می‌دهد که کارشان فروش و بازاریابی کتاب در فضای رقابتی فزاینده کتابفروشی امروز است. «چگونه کتاب‌ها را بازاریابی کنیم» که هم برای اعضای جدید و هم اعضای قدیمی صنعت انتشارات مرتبط است، بهترین روش‌ها را برای به حداکثر رساندن بازده بازاریابی و ارائه رشد برتر توضیح می‌دهد. نوشته شده توسط آلیسون باورستاک، مدرس ارشد مطالعات انتشاراتی در دانشگاه کینگستون در بریتانیا، نسخه جدید شامل: بازاریابی دیجیتال و آنلاین است. انتشارات حرفه ای و STM؛ اهرم فروش بین المللی؛ و بازاریابی “چریکی” کم هزینه


Книга How to Market Books: The Essential Guide to Maximizing Profit and… How to Market Books: The Essential Guide to Maximizing Profit and Exploiting All Channels to MarketКниги English литература Автор: Alison Baverstock Год издания: 2008 Формат: pdf Издат.:Kogan Page Страниц: 324 Размер: 1,5 Mb ISBN: 0749450207 Язык: Английский0 (голосов: 0) Оценка:How to Market Books, now in its fourth edition, has for many years been the place publishing professionals turn for advice on maximizing revenues and minimizing costs. This book provides the answers for the marketer whose job it is to sell and market books in today’s increasingly competitive bookselling environment. Relevant to both new and veteran members of the publishing industry, How to Market Books explains best-practice ways to maximize marketing ROIs and deliver top-line growth. Written by Alison Baverstock, Senior Lecturer in Publishing Studies at Kingston University in the UK, the new edition includes: digital and online marketing; professional and STM publishing; leveraging international sales; and low-cost “guerrilla” marketing

دانلود کتاب «نحوه بازاریابی کتاب: راهنمای اساسی برای به حداکثر رساندن سود و …»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.