دانلود کتاب What the Customer Wants You to Know: How Everybody Needs to Think Differently About Sales (به فارسی: آنچه مشتری از شما می خواهد بدانید: چگونه همه باید در مورد فروش متفاوت فکر کنند) نوشته شده توسط «Ram Charan»
اطلاعات کتاب آنچه مشتری از شما می خواهد بدانید: چگونه همه باید در مورد فروش متفاوت فکر کنند
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Portfolio
نویسنده: Ram Charan
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 196
حجم فایل: 421 کیلوبایت
توضیحات کتاب آنچه مشتری از شما می خواهد بدانید: چگونه همه باید در مورد فروش متفاوت فکر کنند
از نویسنده پرفروش مدیرعامل چه میخواهد بدانید؟ چگونه میتوان فروش را از بیرون در داخل بازنگری کرد
؟ ما باید با حقیقت روبرو شویم: فرایند فروش شکست خورده است. مشتریان انتخاب های بیشتری دارند و تحت فشار شدید قرار دارند. با این حال تعداد کمی از شرکت ها با این واقعیت روبرو هستند. وقتی این کار را نمی کنند، یک کسالت طولانی ایجاد می کند.
این روزها بیش از هر زمان دیگری، روند فروش به جنگ قیمت تبدیل شده است؟ جنگی ناامیدکننده و ناخوشایند که تمام لذت فروش را از بین می برد.
اما راه بهتری برای فکر کردن در مورد فروش وجود دارد، نویسنده پرفروش رام چاران، که به دلیل شفاف سازی و ساده کردن مشکلات دشوار تجاری مشهور است، می گوید. چیزی که مشتری از شما می خواهد بدانید این است که کسب و کار او چگونه کار می کند، بنابراین می توانید به بهتر شدن آن کمک کنید. ساده به نظر می رسد، اما یک نکته وجود دارد: شما نمی توانید با رویکرد فروش سنتی خود این کار را انجام دهید.
به جای اینکه با محصول یا خدمات خود شروع کنید، از مشکلات مشتری خود شروع کنید. روی تبدیل شدن به شریک مورد اعتماد مشتری خود تمرکز کنید، کسی که می تواند برای راه حل های خلاقانه و مقرون به صرفه که مبتنی بر دانش عمیق شما از ارزش ها، اهداف، مشکلات و مشتریان است به او مراجعه کند.
این کتاب رویکرد جدیدی را برای فروش تعریف میکند؟ که چاران آن را فروش ارزشآفرینی مینامد که اگرچه رادیکال است، با این حال عملی است. VCS در شرکتهایی در صنایع مختلف مانند Unifi، Mead-Westvaco و Thomson Financial آزمایش شده است. این شما را قادر می سازد:
? شناخت عمیق تری از مشکلات مشتری خود کسب کنید
? درک می کنید که شرکت مشتری شما واقعا چگونه تصمیم می گیرد
? به مشتری خود در بهبود حاشیه و افزایش درآمد کمک کنید
؟ فروش را با سایر عملکردهای کلیدی مانند امور مالی و تولید مرتبط کنید
؟ با پیشنهادات سفارشی جدید بیایید
؟ قیمت را بسیار کمتر مشکل کنید
VCS شما را از جهنم کالایی سازی و قیمت های پایین خارج می کند. این شما را از رقبا متمایز میکند و راه را برای قیمتگذاری بهتر، حاشیه سود بهتر و رشد درآمد بالاتر هموار میکند که بر اساس روابط برد-برد که در طول زمان عمیقتر میشوند، ساخته شده است.
روزی، هر شرکتی با دقت بیشتری به صحبت های مشتری گوش می دهد و هر مدیری متوجه می شود که فروش، کار همه است، نه فقط بخش فروش. در عین حال، این کتاب چشم باز به شما نشان می دهد که چگونه شروع کنید.
?We have to face the truth: the process of selling is broken. Customers have more choices and are under intense pressure. Yet few companies are facing this reality. When they don?t, a lingering malaise sets in.?
More than ever these days, the sales process tends to be a war about price?a frustrating, unpleasant war that takes all the fun out of selling.
But there?s a better way to think about sales, says bestselling author Ram Charan, who is famous for clarifying and simplifying difficult business problems. What the customer wants you to know is how his or her business works, so you can help make it work better. It sounds simple, but there?s a catch: you won?t be able to do that with your traditional sales approach.
Instead of starting with your product or service, start with your customer?s problems. Focus on becoming your customer?s trusted partner, someone he can turn to for creative, cost-effective solutions that are based on your deep knowledge of his values, goals, problems, and customers.
This book defines a new approach to selling?which Charan calls value creation selling?that while radical is nonetheless practical. VCS has been battle-tested in companies in a variety of industries, such as Unifi, Mead-Westvaco, and Thomson Financial. It will enable you to:
? Gain a deeper knowledge of your customer?s problems
? Understand how your customer?s company really makes decisions
? Help your customer improve margins and drive revenue growth
? Connect sales with other key functions such as finance and manufacturing
? Come up with new customized offerings
? Make price much less of an issue
VCS gets you out of the hell of commoditization and low prices. It differentiates you from the competition, paving the way to better pricing, better margins, and higher revenue growth, built on win-win relationships that deepen over time.
Someday, every company will listen more closely to the customer, and every manager will realize that sales is everyone?s business, not just the sales department?s. In the meantime, this eye-opening book will show you how to get started.
دانلود کتاب «آنچه مشتری از شما می خواهد بدانید: چگونه همه باید در مورد فروش متفاوت فکر کنند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.