دانلود کتاب Introduction to Genetic Analysis & Solutions MegaManual (به فارسی: MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها) نوشته شده توسط «Anthony J.F. Griffiths»
اطلاعات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها
موضوع اصلی: ژنتیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: W. H. Freeman
نویسنده: Anthony J.F. Griffiths
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 712
حجم کتاب: 48 مگابایت
کد کتاب: 0716762013
نوبت چاپ: Eighth Edition
توضیحات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها
یک منبع دانشجویی منحصر به فرد که یک کتابچه راهنمای راه حل ها را با آموزش های تعاملی کاوش ژنتیک پل یانگ ترکیب می کند.
A unique student resource combining a solutions manual with Paul Young’s interactive Exploring Genetics tutorials.
دانلود کتاب «MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها»